Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

problemer med webpack

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld mig - Men jeg har ikke andet end problemer haft med PostDanmark.

Jeg skal for første gang bruge webpack. Jeg får at vide man skal bruge IE. Allright - Jeg installerer dette på min Mac.

Følger nøje instrukserne og pludselig da jeg skal udskrive denne label - Vil den simpelthen ikke samarbejde. 

Jeg ringer straks til postdanmark og fortæller løs. Hun går straks i forsvarsposition, taler meget højt og uforskammet.

"Hej Jeg kan ikke få webpack til at printe mine labels"

- Okay, har du "et eller andet antivirus program" 

"Nej ... Jeg har mac"

- Ja der ligger fejlen. Webpack kan IKKE bruges med mac

"Jamen heller ikke selvom jeg har installeret IE?"

- Nej, webpack fungerer ikke til MAC

"Okay , hvad skal jeg så gøre? Købe en ny computer??"

- Find dig en anden måde at sende dine pakker på

"Når jeg nu har en erhvervsaftale med jer, ville det være ulideligt dumt at betale 20-30kr ekstra pr pakke"

- Vent med at sende dine pakker til om 14 dage, der er webpack blevet opdateret til mac

"Mine kunder kan jo ikke vente 14 dage på at modtage deres vare".

- Det ikke mit problem - det er dit.

"Okay - Lorte postDanmark"

... Måske det har fået mig forbi næsen, men i den kontrakt jeg har underskrevet står der intet om at at det ikke er fungerende med MAC? Tror måske der står at det skal bruges med IE?!

Jeg har lige brugt 14 dage på at få min f.... printer godkendt hos dem og nu det her? Jesus..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58

Det lyder lige som den PostDanmark jeg kender. De laver ikke andet end sætte priserne op, ændre sendings metoder og ydermere betjene befolkningen på en aldeles ringe måde! Jeg håber der snart kommer et alternativ så vi kan få stoppet det monopol!

Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:33

Hej

Sagde de at webpack ville blive opdateret??

Jeg har prøvet at skifte user agent i Safari (developer toolbar), men det virker ikke :( Man bliver jo temmelig desperat over et så banalt problem. De må have mange Mac-kunder, og nogen må vel have fundet en løsning??

Annika

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 10:12

Hejsa

Hvorfor skifter I ikke til webpack2 og få lavet integrationen mellem jeres systemer?

Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:17

I første omgang nok fordi jeg ikke aner hvad webpack2 er Big Smile

PostDK gav os adgang til webpack, og sagde ikke noget om webpack2. Det er en integreret løsning? Måske noget hvor man skal have et vist salg før det kan betale sig. Vi er helt nystartede, så det er ikke mange pakke vi skal have ud over rampen (endnu).

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 10:24

Har du en webshop? Der plejer at finde integrationer til disse for ikke ret meget. Ellers kan det også udvikles.

Ellers skal der laves et program til Mac, hvor du kan indtaste dine labels og så integrere det med webpack2.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)