Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside med indtægt sælges

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino

 

Jeg har valgt at sælge min hjemmeside, da jeg ønsker at bruge min fokus og energi på andre aktiviteter.

Siden har en fornuftig indtægt og meget begrænsede udgifter, hvorfor den giver en god indtjening hver måned, på mellem 5-8.000 kr.

Samtidig har hjemmesiden en tocifret konverteringsprocent og for den rette køber vil der være gode muligheder for at forbedre de nuværende placeringer på Google og/eller skaffe flere besøgende via Adwords/Facebook og lign.

På nuværende tidspunkt kommer næsten alle besøgende fra Google placeringer. Der er både muligheder for at drive siden som et sideløbende projekt, eller lægge mange timer i det.

Jeg fortæller yderligere informationer og besvarer gerne spørgsmål, hvis du sender en PB.

Jeg håber denne indledende beskrivelse, har fanget din interesse. Jeg har med vilje undladt at beskrive siden yderligere og give en URL, specielt af hensyn til en kommende køber, men der er ikke tale om en webshop.

 

P.S. Jeg håber at modtage mange henvendelser, men kun fra folk der reelt har kapital til at betale sidens værdi. Dette er ikke en auktion, men et håb om henvendelser.

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er alle henvendelserne blevet besvaret, men jeg er da åben for endnu flere. ;)

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at høre nærmere.

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Promator:
..og for den rette køber vil der være gode muligheder for at forbedre de nuværende placeringer på Google..

Hvordan og hvorfor er der det?

Send mig gerne flere oplysninger.

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Promator:
..og for den rette køber vil der være gode muligheder for at forbedre de nuværende placeringer på Google..

Hvordan og hvorfor er der det?

Send mig gerne flere oplysninger.

Tilmeldt 22. Jan 10
Indlæg ialt: 52
Fra  xsPrint Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da gerne have mere info. Både pris på siden, men også en url så jeg kan tjekke den ud.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil gerne have mere information har sendt dig en PB

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også interesseret.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Er interesseret i at høre mere:)

Send gerne yderligere information omkring din hjemmeside.

Evt. lidt omkring hvad din hjemmeside tilbyder, hvordan konkurrencesituationen er og lidt omkring indtægterne (hvordan skaffes de? og hvad er der potentiale til?)

 

Send det gerne i en PB.

 

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for den omfattende interesse. Jeg skal nok forsøge at besvare alle hurtigt, men dem der sender en PB til mig med deres email, kommer først i rækken.

Jeg har med vilje undladt at skrive en URL, for bl.a. ikke at udbrede kendskabet til konceptet, hvilket også må være i købers interesse.

Jeg forventer derfor, at URL'en ikke bliver nævnt i denne tråd, selvom folk får den oplyst.

Fortsat god aften.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)