Her må du meget gerne komme med dine forslag til hvordan vi kan gøre Amino Freelancer lettere at bruge og hvad du ellers kan komme på at forslag. |
Hvad med en Fiverr afdeling
Her må du meget gerne komme med dine forslag til hvordan vi kan gøre Amino Freelancer lettere at bruge og hvad du ellers kan komme på at forslag. |
Hvad med en Fiverr afdeling |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Det kunne være fedt!!! |
Alle der har lagt en opgave ud på Freelancer, har sikkert været ude for, også at få bud på opgaven via pm. Dette skete for mig en gang, da jeg skulle have lavet en ny hjemmeside. Da jeg endelig skulle vælge hvem jeg ville have til at løse opgaven, faldt mit valg netop på en, som havde kontaktet mig direkte. Jeg blev bedt om at skrive "hvem" der havde vundet opgaven ud af dem der havde budt, men kunne ikke finde en funktion der blot angav hvilken Amino der havde vundet opgaven. Kan dette problem løses? Det var blot lidt fra mig. Er ellers meget glad for funktionen Freelancer. De bedste hilsner fra Nanna |
|
Hej. Dette er bare lidt feedback til freelancer. På de sider hvor man kan læse om en opgave, savner jeg at man kan læse hele overskirften på opgaven. Her er et eksempel på en opgave jeg læste i dag: "Freelance opgave: Programmør søges til videreudvik..." Her havde det været rart hvis man kunne læse hele overskriften. :-) Mvh |
Jeg syntes at det kunne være fint hvis man som freelancer kunne abonnere på de opgaveområder man er interesseret i at udføre. Fx. hvis ens kompetencer og det man ønsker at byde ind på er webproduktion o.lign. |
Hej Christina, Det kan du vidst allerede, du skal bare vælge hvilke kategorier under din profil, du vil have mails fra. Så får du en besked når der bliver oprettet en opgave i den kategori. |
Det har faktisk aldrig virket og det er dybt pinligt. Men det er lavet nu og bedre sent end aldrig. De bedste hilsner Martin |