Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne i bruge det til noget?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Aminoer,

Har syslet lidt med tanken om at lave et e-magasin, der henvender sig til nye - og eksisterende mindre iværksættere. Det bliver et par sider langt, farverigt og aktuelt med opfølgning og visning af de mest diskuterede emner fra bl.a Amino debatterne. 

Det vil ydermere skulle bestå i interview, portræt og besøg hos de udvalgte iværksættere, der har lyst til at fortælle og fremvise, hvorledes og hvordan idéerne fødes og udvikles, samt naturligvis opnå den eksponering der forhåbentligvis følger med.

Konceptet skal ses som et modstykke til de lidt større magasiner, der ofte beskæftiger sig med iværksættere som allerede nyder succes.

Visionen er at det bliver interessant, inspirerende, nærværende og realistisk læsning som på sigt kan få investorer, arbejdsgivere, kommende partnere etc. til at finde deres kommende talenter og hinanden.

Der er masser af talent derude og ikke mindst herinde, det fortjener al den eksponering man kan vride ud af den drivvåde Amino karklud....

Der vil naturligvis være mere indhold, men ønsker lidt feedback på ovenstående til at starte med. 

Tak for din tid :)

Kunne et sådan magasin være noget for dig?

• Ja (66,7%)
  • Måske (16,7%)
  • Nej, kan ikke se behovet (16,7%)
  • Totalt antal stemmer: 30

optrap!  Thomas Eskelund

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 18:25

Det kunne være rigtig interessant, især med månedens bedste liste af blog indlæg indenfor forskellige katagorier.
F.eks. SEO, Affiliate, ebøger, iværksætteri, penge, erhverv osv.

Det kunne også være interessant at have et podcast alternativ til selve artiklen, for folk på farten eller som foretrækker videoer.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 18:26

Hvordan vil du økonomisk sikre at magasinet kan overleve?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Mar 11
Skrevet kl. 18:43

I starten er den eneste finansiering tid og en enorm interesse i den slags arbejde. 

Afhængig af interesse og udbredelse, er det muligt at det med tiden skal finansieres via annoncer etc. Og det skal naturligvis være med en favorisering af "os" iværksættere.

optrap!  Thomas Eskelund

Fra København
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:36

Jeg kunne godt have bruge sådan en markedsførings platform, da jeg startede op.

Det kunne have været med til at skabe noget hype omkring vores produkter og ydelser.

Sådan en publikation er guld værd for nye iværksættere.

Du må meget gerne holde mig informeret.

Mvh

Morten 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 19:55

Hej

Synes projektet lyder enormt spændende. Det kunne være fantastisk :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:03

Altid interessant at læse om andre iværksættere, så jeg har stemt Ja! Men: 2 sider er sgu for lidt! :-) Jeg ville forvente lidt mere substans!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 20:06

Altid interessant at læse om andre iværksættere, så jeg har stemt Ja! Men: 2 sider er sgu for lidt! :-) Jeg ville forvente lidt mere substans!

Dbh

Thomas

Enig i at 2 sider ikke er meget, men hvis manden gør det på fritidsbasis, uden at der er nogen finansiering på, kan man jo heller ikke forvente alverden. Men ja, på sigt så jeg også gerne mere end 2 sider.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Mar 11
Skrevet kl. 20:47

Hej Thomas,

Det bliver nemlig lige præcis den længde hvortil der er substans.

Skrev et par sider - måske lidt misvisende - for indikation af at det ikke er noget som bliver uoverskueligt, læs kedeligt og langtrukkent... 

Og tak for feedback  ;)

T.

optrap!  Thomas Eskelund

Fra København
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:03

Jeg synes ideen holder og det er afsted over isen.

Så længe iværksætterne ikke betaler for det, så er der ingen der taber på det.

Det er noget der opfylder et uafdækket behov.

Morten

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)