Du læser ikke hvad jeg skriver i mine indlæg. Men lad os holde fokus på det trådstarter søger og så komme frem til hvad der sikrer en mindretalsaktionær. Jeg har en opfattelse af vækstmulighederne i Tyrkiet f.s.a. datingsites, jeg begrunder min holdning med en ting og du begrunder din holdning med noget andet. Om du eller jeg har ret er i trådens sammenhæng ligemeget. |
Gunilla:Det passer ikke helt hvad du siger design4u , hvis dating.dk har succes så er det kun på deres navn. Tænk på facebook er også et unikt navn, samt badoo, alle kan huske det, de bruger måske dobbel så mange penge på at markedsføre navnet, men stadigvæk vil de fleste falde tilbage til det unikke der kan huskes, måske har jeg ikke millioner til reklame, men navnet i sig selv er millioner værd måske. Så helt enig er jeg ikke i din vurdering. Man behøves ej heller ikke være millardær for at have succes, den holdning, er jeg slet ikke enig med dig i , jeg ved godt hvorfor du tænker sådan.
Money talks u know du tænker sådan. Nej vi kan sagtens lave penge uden penge i lommen, så længe vi gider at løbe for dem, der findes mange millioner måder at reklamere sig på og promovere sig på.
Find 3-4 gutter i Istanbul,Ankara, Izmir, Diyarbakir, Antalya , Trabzon sæt dem foran det mest traffikerede områder, med en pose slik til børn samt din veltrykte reklame banner om at de kan vinde 1 bil. Så skal du se hvordan folk hopper og danser for at registerere sig der findes millioner af denne slags.
Facebook allerede kæmpe spring.
Så hvis man ved metoderne er det nemt og billigt at promovere sig.
Hvis du virkelig mener at grunden til at dating.dk har fået, succes kun er pga. navnet, så synes jeg faktisk ikke der er nogen grund til at fortsætte denne diskussion.
Kunne dating.dk ikke bruge, date.dk, kaereste.dk el. lign. og få lige så meget succes ? Du er jo helt galt på den.
Jeg tror ikke du ved hvad siberalem.com betyder. Siberalem har monopol og det er et stærkt brand, er du ikke innovativ og har noget nyt at byde på, kommer du ingen vegne. Jeg synes ikke der er meget grund til at diskutere mere omkring dem, undersøg lidt og du vil hurtigt kunne se, at de har været dominerende i hele 10 år og at de fx. har udgivet en bog, som er delt til hele Tyrkiet, sammen med Aksam avisen.
Kære ven, jeg ved godt hvad der er af muligheder og hvad tyrkere gør for at reklamere, jeg bor i Istanbul. Jeg kender også godt til priserne, du snakker jo, som om at det er peace of cake, det er det det ikke er.
Men go for it og kom da endelig med updates.
Held og lykke