Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnerskab til Tyrkisk chat site søges

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Design4u:

For at være ærlig, så vil jeg helst ikke diskutere dette med dig, grunden hertil er at jeg har brugt, så meget af min fritid på lignende emner. Folk som dig aner desværre intet om Tyrkiet, det er i hvert fald åbenlyst.

Du læser ikke hvad jeg skriver i mine indlæg.

Men lad os holde fokus på det trådstarter søger og så komme frem til hvad der sikrer en mindretalsaktionær.

Jeg har en opfattelse af vækstmulighederne i Tyrkiet f.s.a. datingsites, jeg begrunder min holdning med en ting og du begrunder din holdning med noget andet. Om du eller jeg har ret er i trådens sammenhæng ligemeget.

Køb ren argan olie her

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 22:50

Gunilla:

Det passer ikke helt hvad du siger design4u , hvis dating.dk har succes så er det kun på deres navn. Tænk på facebook er også et unikt navn, samt badoo, alle kan huske det, de bruger måske dobbel så mange penge på at markedsføre navnet, men stadigvæk vil de fleste falde tilbage til det unikke der kan huskes, måske har jeg ikke millioner til reklame, men navnet i sig selv er millioner værd måske. Så helt enig er jeg ikke i din vurdering. Man behøves ej heller ikke være millardær for at have succes, den holdning, er jeg slet ikke enig med dig i , jeg ved godt hvorfor du tænker sådan.
Money talks u know du tænker sådan. Nej vi kan sagtens lave penge uden penge i lommen, så længe vi gider at løbe for dem, der findes mange millioner måder at reklamere sig på og promovere sig på.
Find 3-4 gutter i Istanbul,Ankara, Izmir, Diyarbakir, Antalya , Trabzon sæt dem foran det mest traffikerede områder, med en pose slik til børn samt din veltrykte reklame banner om at de kan vinde 1 bil. Så skal du se hvordan folk hopper og danser for at registerere sig der findes millioner af denne slags.
Facebook allerede kæmpe spring.
Så hvis man ved metoderne er det nemt og billigt at promovere sig.

Hvis du virkelig mener at grunden til at dating.dk har fået, succes kun er pga. navnet, så synes jeg faktisk ikke der er nogen grund til at fortsætte denne diskussion.
Kunne dating.dk ikke bruge, date.dk, kaereste.dk el. lign. og få lige så meget succes ? Du er jo helt galt på den.
Jeg tror ikke du ved hvad siberalem.com betyder. Siberalem har monopol og det er et stærkt brand, er du ikke innovativ og har noget nyt at byde på, kommer du ingen vegne. Jeg synes ikke der er meget grund til at diskutere mere omkring dem, undersøg lidt og du vil hurtigt kunne se, at de har været dominerende i hele 10 år og at de fx. har udgivet en bog, som er delt til hele Tyrkiet, sammen med Aksam avisen.

Kære ven, jeg ved godt hvad der er af muligheder og hvad tyrkere gør for at reklamere, jeg bor i Istanbul. Jeg kender også godt til priserne, du snakker jo, som om at det er peace of cake, det er det det ikke er.

Men go for it og kom da endelig med updates.

Held og lykke

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Fra  Zoomco Skrevet kl. 23:07

Entrepreneur - Jan:

Design4u:

For at være ærlig, så vil jeg helst ikke diskutere dette med dig, grunden hertil er at jeg har brugt, så meget af min fritid på lignende emner. Folk som dig aner desværre intet om Tyrkiet, det er i hvert fald åbenlyst.

Du læser ikke hvad jeg skriver i mine indlæg.

Det skal du ikke være sikker på, men ja det er i og for sig underordnet om du kommer til at erkende det.

Spild af tid, som jeg skrev i starten. Især når du kan skrive lange post og derefter slette dem, når du kan se du egentlig skriver uden at tænke.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:17

Design4u:

Det skal du ikke være sikker på, men ja det er i og for sig underordnet om du kommer til at erkende det.

Spild af tid, som jeg skrev i starten. Især når du kan skrive lange post og derefter slette dem, når du kan se du egentlig skriver uden at tænke.

zzzzzzzz :)

Jeg slettede det jeg skrev, da det var upassende i en debat. Det var ikke fordi jeg ikke tænkte. Skrev at jeg også kender en der har en butik i jylland og 3 websites, men det gør ham ikke til ekspert.

det er fint du har et indgående kendskab til Tyrkiet.

Så kan du måske hjælpe trådstarter med at forklare hvordan en dansk mindretalsaktionær er bedst sikret i Tyrkiet med sin ejerandel og hvad en Tyrkisk advokat med speciale i aftaleret koster i timen og hvad det koster at oversætte dokumenterne til dansk samt have en tolk der er godkendt med til disse møder.

Flypriser har jeg også hotelpriser i istanbul fra mine tidligere ophold der.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:19

Design4u:

Og så lidt om det politiske.

Er der så stor brydning på vej i Tyrkiet i familiemønstret at man i øst er klar til at lade sine døtre og sønner gifte sig med hvemsomhelst uanfægtet familie, uddannelse og status?

Efter eget valg?

Køb ren argan olie her

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:50

Gunilla:

Det passer ikke helt hvad du siger design4u , hvis dating.dk har succes så er det kun på deres navn. Tænk på facebook er også et unikt navn, samt badoo, alle kan huske det, de bruger måske dobbel så mange penge på at markedsføre navnet, men stadigvæk vil de fleste falde tilbage til det unikke der kan huskes, måske har jeg ikke millioner til reklame, men navnet i sig selv er millioner værd måske. Så helt enig er jeg ikke i din vurdering. Man behøves ej heller ikke være millardær for at have succes, den holdning, er jeg slet ikke enig med dig i , jeg ved godt hvorfor du tænker sådan.
Money talks u know du tænker sådan. Nej vi kan sagtens lave penge uden penge i lommen, så længe vi gider at løbe for dem, der findes mange millioner måder at reklamere sig på og promovere sig på.
Find 3-4 gutter i Istanbul,Ankara, Izmir, Diyarbakir, Antalya , Trabzon sæt dem foran det mest traffikerede områder, med en pose slik til børn samt din veltrykte reklame banner om at de kan vinde 1 bil. Så skal du se hvordan folk hopper og danser for at registerere sig der findes millioner af denne slags.
Facebook allerede kæmpe spring.
Så hvis man ved metoderne er det nemt og billigt at promovere sig.

Der fik jeg mig en god griner. Selvf. er navnet noget af brandet, men det er da på ingen måde 100% som du får det til at lyde. Nej resten skal med. Markedsføring, kritisk brugermasse, service, indhold osv. Et godt domænenavn kan måske give 15-20%.

Nej Dating.dk er IKKE kun pga. deres navn. De var det første rigtige datingsite i DK. Der fulgte hurtigt nogen efter, men de havde ikke de samme midler, de samme features m.m. og derfor blev de ladt tilbage.

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:08

15 - 20 % er da også en god start, jeg har aldrig ej heller sagt det er det hele. Jeg har pointeret at det er yderst vigtigt at have et unikt navn for at blive husket, at du så har sat tal på er det jo positivt for 20 % er en vigtig faktor i virksomhedens start og slut.

Det da dejligt du kan grine af mine tekster.

Mvh
Gunilla

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Fra  Zoomco Skrevet kl. 13:11

Gunilla:
 Det passer ikke helt hvad du siger design4u , hvis dating.dk har succes så er det kun på deres navn

Gunilla:

15 - 20 % er da også en god start, jeg har aldrig ej heller sagt det er det hele. Jeg har pointeret at det er yderst vigtigt at have et unikt navn for at blive husket, at du så har sat tal på er det jo positivt for 20 % er en vigtig faktor i virksomhedens start og slut.

Det da dejligt du kan grine af mine tekster.

Mvh
Gunilla

Det er du sikker paa du ikke har ? 

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:17

Design4u,

Går du op i ordet *kun* okey. Det retter jeg til >> *  20 % *

Håber du er tilfreds.

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Fra  Zoomco Skrevet kl. 13:45

Gunilla:

Design4u,

Går du op i ordet *kun* okey. Det retter jeg til >> *  20 % *

Håber du er tilfreds.

Øhm nej, men måske burde du lære at formulere dig noget bedre. Der er absolut ingen her, som siger du skal gøre nogen tilfreds. Du diskuterer i lange baner og når der lige pludselig er flere der siger imod, trækker du dig tilbage ved at sige "det har jeg aldrig sagt" vi taler ikke herinde, vi skriver kære ven, at du ikke kan formulere dig er ikke mit problem.

Det er i hvert fald ikke det niveau jeg ønsker at diskutere med nogen. Det er jo spild af tid for rigtig mange, som bruger nogle af deres kostbare tid herinde.

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)