Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnerskab til Tyrkisk chat site søges

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, Søger en udvikler i Danmark der kan lave en site lignende dating.dk.

Hvis du har modet og kreationer til at udvikle noget sammen med mig så tag kontakt til mig, jeg har et rigtig god adresse til det tyrkiske marked.

Vi skal ud og ramme 80 millioner mennesker, med visa betaling på sitet.

Tag kontakt til mig hvis det har interesse og gerne send dine sites du har tidligere udviklet.

Du kan opnå op til 20% af ejerskabet.

Privat msg foretrækkes.

Mvh

Gunilla

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:16

Gunilla:

Hejsa, Søger en udvikler i Danmark der kan lave en site lignende dating.dk.

Hvis du har modet og kreationer til at udvikle noget sammen med mig så tag kontakt til mig, jeg har et rigtig god adresse til det tyrkiske marked.

Tag kontakt til mig hvis det har interesse og gerne send dine sites du har tidligere udviklet.

Du kan opnå op til 20% af ejerskabet.

Privat msg foretrækkes.

Mvh

Gunilla

Er den en chatside eller datingside med chat og andre faciliteter som dating.dk du ønsker?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:29

Enig.. Er der allerede udviklet noget?

Hvilke kompetancer har i, på det tyrkiske markede? Eksempelvis nogle på holder der kan tyrkisk på høj niveau?

Er der allerede stiftet selskab, navn osv?

Lidt mere info, er jo kilden til om man tør gå med i sådan et projekt :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:38

Når du programmøren laver sitet (det svarer vel cirka til 200.000kr, lav sat og til indkøbspris) og modtager 20% så kan jeg regne ud at du umiddelbart må forvente at investere i omegnen af 800.000kr i projektet umiddelbart sideløbende, hvad skal de penge bruges til? Markedsføring? hvordan vil de blive anvendt?

Vil de 20% blive udstedt i form af aktier, anparter eller noget tredie? Hvad har programmøren som sikkerhed for sit arbejde hvis det ender med at projektet ikke bliver til noget?

Tilmeldt 14. Nov 07
Skrevet kl. 16:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel,

Du har vel ikke tænkt dig at værdisætte sitet dit arbejde til 200 tusind kr, så allerede der har du vel også selv skudt dig selv i foden.

Jeg kan også stille den op at sige, jeg har et domain navn som allerede koster 1 million, så det snak vil jeg slet ikke ind i, vi skal i fællesskab få noget op at køre.

Projektet :

Site ligesom dating dk.

Jeg har stor erfaring med markedsføring, så den del ordner jeg selv og nej skal ikke bruge flere millioner til at få et site markedsført.

Jeg er en fattig bonde der har en ide. Jeg har tidligere oprettet et selskab i Tyrkiet, det kan ordnes på 3 uger's tid, iøvrigt har jeg drevet restaurant Tyrkiet 25 år.

Jeg har bank forbindelser samt det der skal til for at kunne gå i gang.

Jeg mangler en der kan tilbyde sitet  samt få et ejerskab på 20 %, om jeg så bruger 50 tusind på markedsføring eller vi finder et beløb at skyde ind for google reklamer osv. det noget vi kan diskuterer ved mødet.

Sikkerhed for programmøren, hmm jeg tager ikke røven på folk, men de betingelser kan skrives i klausulet for selskabet.

Jeg har domain navn klar, samt forbindelser til Tyrkiet, oversættelse kan jeg sagtens selv klare.

Ja, det vil blive et aktieselskab.

Mvh

Gunilla

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 16:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har et domain navn til en million?

Du er en fattig bonde der har en idé?

Du har kontakter til bankerne i Tyrkiet, så det er ingen problem?

Det bliver et A/S?

Hvordan kan du være så skråsikker, og alligevel få det til at lyde så "skummelt"? Hvis du er sikker på det bliver et A/S, og du har kontakterne i banken, så ville jeg låne penge i banken til en programmør og tage 100% andel af sitet.

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 14. Nov 07
Skrevet kl. 16:33

Pfffff, hvad synes du der lyder skummelt her helt ærgeligt, eller er det bare dine egne almene skumle tanker der kommer på ord her ???????????

Hvis du interesseret så læg dit nr. af så kan jeg kontakte dig og fortælle hvem jeg er, jeg vil bare ikke ud i det offentlige med det, mere ligger der ikke i det.

Jeg har købt grunde samt investeringsegendomme for danskere i Tyrkiet, derfra har jeg erfaring med A/S m.m.

Jeg har min ene fod i Danmark og den ene i Tyrkiet, jeg kunne også låne mig frem til sitet, tjaa måske hvorfor ikke, men jeg synes at generelt danske sites er udviklet mere fornuftig og har tilbudt dig/den kommende person partnerskab, hvis det skummelt tænkt, så lad vær med at debatere det her med mig, jeg er 100 % seriøst og trusted person.

Mvh

Gunilla

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37

Claus von Arenstorff:
Hvordan kan du være så skråsikker, og alligevel få det til at lyde så "skummelt"? Hvis du er sikker på det bliver et A/S, og du har kontakterne i banken, så ville jeg låne penge i banken til en programmør og tage 100% andel af sitet.

Jeg er meget enig heri..

Derved som programmør, og med en del erfaring indenfor kompliceret projekter, så vil jeg knytte en kommentar til Mikkels estimering.

For at få cirka de funktioner som et dating site, så taler vi ikke bare om et lille beløb. Fra start til slut, hvis du kan få det lavet til 200.000 kr - så vil jeg være ærlig at sige, det er billigt!

Bare korrektur arbejdet, udarbejde funktioner for at gøre det unikt, design, diverse konventeringsoptimering osv - for slet ikke at tale om søgeoptimering. 200.000 kr. er sat MEGET LAVT. :-)

Ps.: Jeg tjener hovedpartnen af min indkomst på programmering :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:40

Gunilla:

Jaa men så nemt er det heller ikke nødvendigvis i Tyrkiet.

Som bekendt er Tyrkiet et muslimsk land, det er også kendt som et land der ikke helt lige har samme opfattelse af Islam f.s.a. sex før ægteskab, alkohol og andre ting.

Men den "frihed" er ikke det samme som at man offentligt vil stille sig til skue til datingformål, da der stadig er en ekstrem stærk tradition for hvordan ægteskabet arrangeres og accepten blandt familier og deres status.

Af denne årsag er et datingsite i Tyrkiet ikke en såkaldt "no brainer" da andre ville have rullet det ud hvis det var.

Derudover kan det ikke tilrådes at blive en del af et tyrkisk selskab, da man ikke som dansker har en jordisk chance for at få sin ret. Retssystemet i Tyrkiet fungerer ikke som i DK. Den eneste duelige model for en dansker at involvere sig, er dermed i et dansk selskab med dansk adresse, sorterende under dansk lov og ret.

Domænet kan så ligge i det selskab hvor en anpartsoverenskomst/aktionæroverenskomst regulerer det lovmæssige.

Der kan også være gode grunde til at hoste den type sider udenfor Tyrkiet. Tyrkiet har ikke den bedste trackrecord for at overholde internationale regler, og hvis en programmør bliver medejer af et tyrkisk selskab, så er det stort set som at forære tingene væk, da han ikke har en jordisk chance for at starte en sag op for under 100.000 hvis der bliver en tvist.

Ovenstående er ikke for at afskrække, men blot for at synliggøre nogle af aspekterne man bør overveje inden man går ind i sådan et projekt.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:46

Jannik Hansen:

For at få cirka de funktioner som et dating site, så taler vi ikke bare om et lille beløb. Fra start til slut, hvis du kan få det lavet til 200.000 kr - så vil jeg være ærlig at sige, det er billigt!

Det er nu ikke så usandsynlig en pris. Det svarer til 3-4 mdr. fuldtid for en programmør og det kan det sagtens laves på. Jeg lavede en datingkopi sammen med en af Aminoerne herfra for 10 år siden, og det tog ikke så lang tid. Det var mere simpelt dengang, men ikke uladesiggøreligt.

Der er langt bedre værktøjer til rådighed i dag, og derved kan tingene gøres hurtigere. For mig at se er det mere et spørgsmål om at ramme den rette programmør med de rigtige kompetancer.

Hvis nogen mener at 200.000 er billigt for en side svarende til dating.dk, og vil have det lavet for den pris + moms henover en 3 mdr.s periode og har pengene, så skriv en PB.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)