Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til VOIP Android <> Iphone app, kan man det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Min bedre halvdel er i Spanien med sin Iphone i 3 uger

Findes der en APP vi kan bruge til at tale sammen via VOIP, når jeg bruger en Android smartphone?

Har surfet lidt, men de navne der lige umiddelbart kommer frem er enten til den ene eller anden platform eller ikke til at finde som APP?

Nogen der har erfaring eller forslag?

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 14:33

 iPhone 6

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 21:03

Jeg vil anbefale Skype. Det virker både til Android og iPhone, og det virker godt. Jeg var i Brasilien, og fik et brasiliansk 3G SIM kort i telefonen. Så kunne jeg ringe hjem med Skype næsten helt gratis (den pris jeg gav for Internet på SIM kortet) og dem hjemme med Skype kunne ringe til mig...

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:50

IT-Konsulenten:
Jeg vil anbefale Skype. Det virker både til Android og iPhone, og det virker godt. Jeg var i Brasilien, og fik et brasiliansk 3G SIM kort i telefonen. Så kunne jeg ringe hjem med Skype næsten helt gratis (den pris jeg gav for Internet på SIM kortet) og dem hjemme med Skype kunne ringe til mig...

Hejsa

Jeg har installeret det... der står så der kan blive afregnet for roaming på udenlandske net, og så er man jo lige vidt...

Nogen der kender den omkostning, hvis den er aktuel?

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 11:27

ExportInnovation:
Jeg har installeret det... der står så der kan blive afregnet for roaming på udenlandske net, og så er man jo lige vidt...

Det var jo netop derfor jeg købte et brasiliansk SIM kort med Internet adgang.....
Tror jeg gav en omkring kr. 200,- for det. Det er klart at hvis du bruger dit danske SIM kort, så skal du betale for data roaming, som ofte er >meget< dyrt !

Gjorde i øvrigt det samme i sommers, hvor jeg var på ferie i Italien. Købte et Vodafone SIM kort med 5 timers Internet adgang pr. dag.
Så kunne jeg gå på Internet på den bærbare vha. af tethering funktion, hvor telefonen virker som WiFi hotspot...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)