Hej folkens, Min bedre halvdel er i Spanien med sin Iphone i 3 uger Findes der en APP vi kan bruge til at tale sammen via VOIP, når jeg bruger en Android smartphone? Har surfet lidt, men de navne der lige umiddelbart kommer frem er enten til den ene eller anden platform eller ikke til at finde som APP? Nogen der har erfaring eller forslag?
|
Hjælp til VOIP Android <> Iphone app, kan man det?
- 1
Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.
Jeg vil anbefale Skype. Det virker både til Android og iPhone, og det virker godt. Jeg var i Brasilien, og fik et brasiliansk 3G SIM kort i telefonen. Så kunne jeg ringe hjem med Skype næsten helt gratis (den pris jeg gav for Internet på SIM kortet) og dem hjemme med Skype kunne ringe til mig... |
Hejsa Jeg har installeret det... der står så der kan blive afregnet for roaming på udenlandske net, og så er man jo lige vidt... Nogen der kender den omkostning, hvis den er aktuel? // |
Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.
Det var jo netop derfor jeg købte et brasiliansk SIM kort med Internet adgang..... Gjorde i øvrigt det samme i sommers, hvor jeg var på ferie i Italien. Købte et Vodafone SIM kort med 5 timers Internet adgang pr. dag. |