Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man finde en sælger, der vil arbejde på disse vilkår ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Pilgaard
Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Til salg af et unikt højteknologisk produkt, der primært tænkes afsat til offentlige og private hospitalsafdelinger. Produktet er nyt, anvendelsen støttes af nyeste forskningsresultater og produktet har været solgt i flere år i vores nabolande med succes.

Sælgeren vil blive oplært i den påkrævede faglige viden og vil hele tiden have mulighed for faglig sparring og back up.

han/hun planlægger selv sin tid- vi forventer blot at samtlige offentlige sygehuse er besøgt i løbet af en periode på 2½ mdr.

Sælger bliver rent provisionslønnet, provisionen udgør 20.000 kr pr solgt vare (der er kun EN vare!) (+ bonus, hvis der opnåes salg af hhv 25 og 50 stk i løbet af de 2½ mdr.). Varen sælges til introduktionspris til lige knapt 100.000. Provision på 20.000 udgør cirka halvdelen af dækningsbidraget.

Aflønning sker med halvdelen af provisionen månedsvis og den anden halvdel Januar 2012.

Vi leverer salgsmateriale, sælger lægger selv bil til og afholder øvrige udgifter.

Hvis salget er succesfuldt vil sælger kunne forvente forlængelse af kontrakten evt fastansættelse mhp salg af flere varer og serviceydelser.

Kom med Jeres bud - er det en realistisk tankegang ??

Fra Pilgaard
Tilmeldt 1. Jul 10
Skrevet kl. 13:55

op :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:19

Helle :

Til salg af et unikt højteknologisk produkt, der primært tænkes afsat til offentlige og private hospitalsafdelinger. Produktet er nyt, anvendelsen støttes af nyeste forskningsresultater og produktet har været solgt i flere år i vores nabolande med succes.

Sælgeren vil blive oplært i den påkrævede faglige viden og vil hele tiden have mulighed for faglig sparring og back up.

han/hun planlægger selv sin tid- vi forventer blot at samtlige offentlige sygehuse er besøgt i løbet af en periode på 2½ mdr.

Sælger bliver rent provisionslønnet, provisionen udgør 20.000 kr pr solgt vare (der er kun EN vare!) (+ bonus, hvis der opnåes salg af hhv 25 og 50 stk i løbet af de 2½ mdr.). Varen sælges til introduktionspris til lige knapt 100.000. Provision på 20.000 udgør cirka halvdelen af dækningsbidraget.

Aflønning sker med halvdelen af provisionen månedsvis og den anden halvdel Januar 2012.

Vi leverer salgsmateriale, sælger lægger selv bil til og afholder øvrige udgifter.

Hvis salget er succesfuldt vil sælger kunne forvente forlængelse af kontrakten evt fastansættelse mhp salg af flere varer og serviceydelser.

Det er nok rimeligt urealistisk, afhængigt af hvor mange enheder hver enkelt hospital køber. Der er mere mindre vel omkring 45 sygehuse i landet og hvert besøg koster minimum 1.000 uden garanti for salg.

Samtidig hvis man klarer f.eks. 3 salg per måned, så skal man kun have udbetalt 30.000 og låne jer de sidste 30.000 i op til 6-7 måneder, det giver ingen mening. Man kan således afhængig af succesrate have 180.000+ tilgode hos jer som man beskattes af uden garanti for udbetaling, så der findes dårligt en mere kedelig ansættelses metode.

Jeg tror/håber ikke der er nogen der hopper på den model Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26

Helle :

Nej! Kan kun give Entrepreneur - Jan ret...

Fra Pilgaard
Tilmeldt 1. Jul 10
Skrevet kl. 14:29

Hej Jan-

tak for din tilbagemelding.

Hvis nu man forestillede sig, at vi dækkede kørselsomkostninger efter Statens Takst ?? Ville det gøre modellen mere spiselig ?

Eller hvad tror du/I skal der til for, at vi kan finde en sælger, vi kan bruge til dette formål uden som sådan at skulle ansætte vedkommende med alt, hvad det nu indebærer ??

Mvh Helle

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:43

Hvis omkostningerne blev dækket, så man kun risikerede timerne og pengene blev udbetalt på en gang, ville det være spiseligt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 14:43

I kunne eventuelt ansætte en freelancer, men kvaliteten af disse (engagementet) er ofte meget svingende.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:52

Helle :

Hej Jan-

tak for din tilbagemelding.

Hvis nu man forestillede sig, at vi dækkede kørselsomkostninger efter Statens Takst ?? Ville det gøre modellen mere spiselig ?

Eller hvad tror du/I skal der til for, at vi kan finde en sælger, vi kan bruge til dette formål uden som sådan at skulle ansætte vedkommende med alt, hvad det nu indebærer ??

Mvh Helle

Jamen nu er det jo svært når man ikke kender til produktet og dets mulige succesrate.

Men hvis det var mig der havde sådan et produkt, og jeg ikke var sikker på at salget kunne bære en fastansættelse, så ville jeg nok gå en anden vej.

En ting er 44 hospitaler, men der er jo mange forskellige afdelinger, så det kommer an på hvor mange der skal kontaktes.

Hvis det er på afdelingsniveau, så kan det være en svær opgave at få en ordre igennem på 100.000, og det siger jeg ud fra min erfaring omkring det at der findes afdelinger der ikke har de mest åbenlyse værktøjer til deres arbejde, og som kunne spare massere af tid og faktisk også redde menneskeliv. Og apperatur til dette koster ca. 80.000 - men det har de ikke råd til.

Så for at undersøge tingene ville jeg nok gå til et seriøst telemarketing bureau og lave en god deal med dem sammen med intensiv undervisning af den phoner der skal på opgaven, pg så tilbyde dem 1 beløb per møde der arrangeres, så ville jeg selv afholde mødet, og 1 beløb per solgt enhed.

Hvis man bruger telemarketing i den indledende fase, så får I også et klart billede af om der er plads til jeres produkt på markedet.

Men det ville være en fordel at i betalte den skattefri kørselsgodtgørelse, men det er stadig langt fra nok, med mindre man tager det som ekstra projekt ved siden af sine andre opgaver.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:01

Helle :

I øvrigt er jeg ikke sikker på at 2½ måned er lang tid nok, da det kan være ganske svært at få scheduleret et møde, og disse biver ofte rykket grundet akutte ting, sygdom, vagtbytte osv osv osv. Min ekskone er læge og har hørt en del om disse ting gennem tiden, også hvor "trætte" de til tider er af disse "sælgere" også betegnet som Medicinal Konsulenter og lignende :)

Køb ren argan olie her

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 18:23

Hej Helle

Jeg vil tilslutte flere af de andre indlæg.

Hele provisionen skal udbetales med det samme + provision af løbende ordre.

2½ mdr. er meget lidt når vi taler større og off. virksomheder der kan gå op til 6 mdr. fra første møde til ordre.

Dækning af km og broafgift vil vise et positiv og seriøsitet over produktet og din virksomhed da du dermed viser at du mener at dit produkt kan sælges og at du ikke bare skal have lavet gratis arbejde. Du skal bare holde kommunikationen så omkostningerne ikke bare løber der ud af uden der sker noget.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)