Hejsa Jeg overvejer en rejsehjemmeside. Findes der nogle gode affiliate-aftaler på det område? Michael |
Mange rejseselskaber benytter kun affiliatemarketing i perioder, men der findes masser af programmer med hotel og fly.
Hejsa Jeg overvejer en rejsehjemmeside. Findes der nogle gode affiliate-aftaler på det område? Michael |
Mange rejseselskaber benytter kun affiliatemarketing i perioder, men der findes masser af programmer med hotel og fly. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hej Nicolaj Tak for svaret. Jeg må kaste mig over det. Michael |
Tradedoubler.com har en del |
Download min gratis e-bog: 10 skudsikre trin til at starte og drive en succesfuld webshop
Vi har vores egen SommerhusDanmark affiliate-kampagne kørende hos Partner-ads.com. Derforuden ved jeg, at AdserviceMedia har en række ferie- og rejsekampagner - det samme har Tradedoubler. Mht. udbetaling af din provision vil jeg dog helt sikkert anbefale de to første, da TD er MEGET lang tid om at sende skillingerne. Mvh. Jonas |
Hej Jonas Tak for det. Jeg er obs på dig, da du allerede har leveret en supergod artikel til min side om privatøkonomi. Den nye side skal være et supplement til den side, hvor billige ferier bliver behandlet dybere. Michael |
OK - lyder som en god idé :-) Mvh. Jonas |