Umiddelbart vil jeg sige at når jeg klikker på "Dog Food", og siden så "blinker" (opdaterer), så ville jeg forvente at der sker noget i det midterste område, men det er bare det samme som forsiden.
En ide kunne være at smide dine underkategorier ind, med et billede over, og så evt. dine 3 bedst sælgende produkter i den kategori, de 3 bedste tilbud i den kategori eller noget i den stil.
Ellers synes jeg godt om siden, og det er da rimeligt flot at du kan holde åbent hele året rundt, 24 timer i døgnet. :)
Evt. tilbud på forsiden eller produktbilleder på forsiden der linker ind til div. menupunkter.
I DK bliver kunden opfordret til at tjekke firma adr. og tlf. nr.er synlig, når de skal købe på en hjemmeside, hvordan har kunderne det i Dubai? Jeg personlig køber aldrig noget hvor der ingen oplysninger er, og det er ikke nok med en Contact side med felter. :)
Ellers lyder det spændende med online forretning i Dubai.
jeg vil nok også kaste et blik på din SEO på din hjemmeside, men det kommer du nok til. Men pt. kan title på hjemmesiden godt arbejdes lidt med. evt: "Dog food and cat food in Dubai - DubaiPetFood.com" title kommer med i søgningen, så lidt flere ord-sætninger med i title vil nok være en god ide. :)
Vi er lige startet i sidste uge og mangler stadig at få fx. kreditkortdelen op at køre - det er absolut ikke til den billige side, og nok een af grundene til at Dubai faktisk ikke er særligt meget fremme mht E-handel. Vi har "payment on delivery" lige nu, så derfor tror jeg ikke at kunderne er så nervøse for at blive snydt. Firmaadresse og tlf.nr kommer senest på når kreditkortløsningen går i luften.
SEO - avav. sad lige og kiggede på det her til morgen. Siden har været oppe og køre for 1 år siden - og selvom den blev lukket (blank side når man tastede urlen ind) så formåede den at holde sig på googles side 1 ved mange relevante søgninger. Efter at den er blevet genåbnet er den helt forsvundet!!?
At den ikke forsvandt fra side 1 er formentligt pga der ikke er meget konkurrrence på området, men jeg forstår så ikke hvorfor vi skal straffes og begynde forfra ved genåbningen. Heldigvis er SEO-folk billige hernede, så jeg tror at jeg vil købe mig til lidt ekstern hjælp.......
så må du jo lave et firma som kan levere billig gateway m.m. så det kan blive billigere for jer at lave e-handel dernede :) Træls det skal være så dyrt.
mht. placering på google. Ja gad vide om det er fordi der er kommet andre ord ind på hjemmesiden nu, men helt forsvundet lyder s mærkeligt. Det skal i da lige holde øje med.
Har du overvejet en arabisk udgave af dit site også? Befolkningen taler vel primært arabisk, og selvom din målgruppe er udlændinge i Dubai, så kan du lige så godt få hele befolkningen med :)
På alexa rank kan jeg se en nogle søgemaskinerne der søger på arabisk dem der søger der mister du som kunder da du ikke har sproget på hjemmesiden og mon ikke mange vil følge sig mere sikker at handle et sted der er sit modersmål sprog
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
At lave en "søsterside" på Arabisk er uoverskueligt i forhold til en eventuel gevinst. 80 % af Dubais beboere er "udlændinge" - dvs det er kun 20 % der er lokale emiratis. Hertil skal bemærkes at engelsk også benyttes som officielt sprog, og de lokale er generelt engelsktalende, så jeg tror ikke at det er umagen værd tidsmæssigt og økonomisk at lave en arabisk side.