Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advokat skrivelse til dårlige betaler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey 

Jeg skal bruge en advokat eller sagfører kald det hvad i vil - vedkommende skal skrive en lille skrivelse til et par dårlige betaler - ikke de store belæb men alligevel skal de have en hilsen.

Det er ikke store beløb men det hjælper jo altid når der står advokat eller  på brevet og kuverten ! 

Hvem kan gøre det billigt ? 

Kenn Bo 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37

Kenn Bo Overgaard:

Det er ikke store beløb men det hjælper jo altid når der står advokat eller  på brevet og kuverten ! 

Min erfaring (5 styk) siger at de er ligeglade.

Jeg har hørt godt om kreditorservice.dk, der eftersigende tropper op personligt. Så bliver det lidt svære at ignorere.

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 12:20

Prøv at google "advokat" sammen med "rykkerskrivelser" eller "rykkerbreve" - så kommer der givetvis noget brugbart frem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 12:22

Vi benytter tcms.dk som er en no cue no pay inkasso løsning :) 

Og betalingen for deres arbejde ligges over på kreditor, så du skal heller ikke betale hverken procenter eller gebyrer for deres arbejde.

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 21:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sorry - men som forbruger må jeg så melde dig at TCMS er nogle svin, og de overholder ikke inkassolovgivningen. Så skil dig hellere af med dem i en fart, for du har som ejer af gælden også ansvar for at de følger reglerne...

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 21:58

ppehrson:

Sorry - men som forbruger må jeg så melde dig at TCMS er nogle svin, og de overholder ikke inkassolovgivningen. Så skil dig hellere af med dem i en fart, for du har som ejer af gælden også ansvar for at de følger reglerne...

Med sådan en udtalelse burde du måske understøtte den med noget fakta. Vi har haft stor succes med TCMS og har ikke oplevet nogen problemer. Hvis du personligt har stiftet bekendtskab med TCMS, er det vel fordi du har været en dårlig betaler som har haft brug for hjælp til at få din gæld ud af verden?

Ja sådan en service tager de sig selvfølgelig godt betalt for :)

Vi bliver desuden jævnligt inviteret til diverse kurser, som afholdes af advokater med speciale i inkasso, så mon ikke at TCMS har styr på hvad de laver når de afholder sådanne kurser. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)