Jeg skal bruge en advokat eller sagfører kald det hvad i vil - vedkommende skal skrive en lille skrivelse til et par dårlige betaler - ikke de store belæb men alligevel skal de have en hilsen.
Det er ikke store beløb men det hjælper jo altid når der står advokat eller på brevet og kuverten !
Sorry - men som forbruger må jeg så melde dig at TCMS er nogle svin, og de overholder ikke inkassolovgivningen. Så skil dig hellere af med dem i en fart, for du har som ejer af gælden også ansvar for at de følger reglerne...
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam
Sorry - men som forbruger må jeg så melde dig at TCMS er nogle svin, og de overholder ikke inkassolovgivningen. Så skil dig hellere af med dem i en fart, for du har som ejer af gælden også ansvar for at de følger reglerne...
Med sådan en udtalelse burde du måske understøtte den med noget fakta. Vi har haft stor succes med TCMS og har ikke oplevet nogen problemer. Hvis du personligt har stiftet bekendtskab med TCMS, er det vel fordi du har været en dårlig betaler som har haft brug for hjælp til at få din gæld ud af verden?
Ja sådan en service tager de sig selvfølgelig godt betalt for :)
Vi bliver desuden jævnligt inviteret til diverse kurser, som afholdes af advokater med speciale i inkasso, så mon ikke at TCMS har styr på hvad de laver når de afholder sådanne kurser.