Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OISTER mobil - har I prøvet det?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bo fast i Danmark fra på fredag, så skal selvfølgelig også have et teleselskab. Jeg overvejer lidt OISTER mobil med; 10 timers taletid, 10 GB data, fri sms og fri mms. Det eneste jeg frygter er deres dækning! Så er der nogle der har erfaringer med OISTER mobil, hvordan var dækningen og i hvilke dele af landet gik det galt hvis det gik galt? 

I må også gerne tilføje hvad I synes er værd at tilføje til det.

Tak!

/ Daniel :-) 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:28

Oister bruger 3's netværk.

Jeg har haft Oister i et års tid og har ikke oplevet problemer med dækning.

Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 21:32

Som sagt så bruger de 3's net som skulle være rigtig godt ( jeg har det selv og der er ikke dækning på min bopæl ) Men så skifter man over på tdc's net som de har en aftale med... så har du samme vilkår osv...

så det er nok det selvskab med den bedste "samlede" dækning efter mine erfaringer.

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:34

Har næsten lige skiftet til Oister og det fungerer rigtig godt. Har ikke haft problemer i hverken ind- eller udland.

Fra Hansen
Tilmeldt 31. Jul 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:34

Kun gode erfaringer med Oister herfra..

Smile

Mvh

Daniel

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 21:37

Tak for svar allesammen! Som det ser ud lige nu så har jeg valgt, OISTER virker meget godt så jo :o)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:41

Der er også lidt at spare på enkelte af de få mobiltelefoner de har i shoppen og de kan også købes med de forskellige pakker. F.eks. HTC Desire S til 2.999,- kr., hvis du binder dig i 6 måneder, hvilket er 3-400,- kr. under markedsprisen og værd at tage med, hvis du alligevel skal have ny mobil og alligevel havde planlagt at blive hos Oister i minimum 6 måneder.

Bruger du meget data, så er de 3 taletidspakker fra Oister klart de bedste tilbud lige nu.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 11:43

Daniel Lehmann Jafari:

Jeg skal bo fast i Danmark fra på fredag, så skal selvfølgelig også have et teleselskab. Jeg overvejer lidt OISTER mobil med; 10 timers taletid, 10 GB data, fri sms og fri mms. Det eneste jeg frygter er deres dækning! Så er der nogle der har erfaringer med OISTER mobil, hvordan var dækningen og i hvilke dele af landet gik det galt hvis det gik galt? 

I må også gerne tilføje hvad I synes er værd at tilføje til det.

Tak!

/ Daniel :-) 

Jeg bruger også Oister, og det kører upåklageligt :)

/Jesper

Fra Århus v
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:45

Hej.

Jeg vil råde dig til IKKE at tage OISTER som dit selskab. Jeg har nogle kammerater

der var rigtig sure/utilfredse med det,

Derimod køre "Telenord" god stil, de kokser ikke i regnskaberne

og deres dækning er optimal! :)

Vh Arash

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:53

Jeg har brugt Oister i et års tid, og det fungerer upåbeklageligt, så længe du holder dig i byerne og ikke for langt ude på landet.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)