Jeg skal bo fast i Danmark fra på fredag, så skal selvfølgelig også have et teleselskab. Jeg overvejer lidt OISTER mobil med; 10 timers taletid, 10 GB data, fri sms og fri mms. Det eneste jeg frygter er deres dækning! Så er der nogle der har erfaringer med OISTER mobil, hvordan var dækningen og i hvilke dele af landet gik det galt hvis det gik galt?
I må også gerne tilføje hvad I synes er værd at tilføje til det.
Som sagt så bruger de 3's net som skulle være rigtig godt ( jeg har det selv og der er ikke dækning på min bopæl ) Men så skifter man over på tdc's net som de har en aftale med... så har du samme vilkår osv...
så det er nok det selvskab med den bedste "samlede" dækning efter mine erfaringer.
Der er også lidt at spare på enkelte af de få mobiltelefoner de har i shoppen og de kan også købes med de forskellige pakker. F.eks. HTC Desire S til 2.999,- kr., hvis du binder dig i 6 måneder, hvilket er 3-400,- kr. under markedsprisen og værd at tage med, hvis du alligevel skal have ny mobil og alligevel havde planlagt at blive hos Oister i minimum 6 måneder.
Bruger du meget data, så er de 3 taletidspakker fra Oister klart de bedste tilbud lige nu.
Jeg skal bo fast i Danmark fra på fredag, så skal selvfølgelig også have et teleselskab. Jeg overvejer lidt OISTER mobil med; 10 timers taletid, 10 GB data, fri sms og fri mms. Det eneste jeg frygter er deres dækning! Så er der nogle der har erfaringer med OISTER mobil, hvordan var dækningen og i hvilke dele af landet gik det galt hvis det gik galt?
I må også gerne tilføje hvad I synes er værd at tilføje til det.
Tak!
/ Daniel :-)
Jeg bruger også Oister, og det kører upåklageligt :)