Siden ser udemærket ud du bør dog overveje at omdøbe menupunktet "har-du-brug-for-hjaelp-laes-ofte-stillede-spørgsmal-her" da det virker alt for langt. Evt. kan du bare forkorte det til "Ofte stillede spørgsmål" eller "FAQ". Nå ja, som de andre også nævner, kører siden meget langsomt. |
@Simon:
Yes, naturligvis. Jeg havde fuldstændig overset, at teksten stadig var engelsk. Det kan også godt være, at knappen skal være mindre - må jeg eksperimentere lidt med. Dejligt med friske øjne, takker.
@Anders:
Mange mange tak for en rigtig god gennemgang, den sætter jeg stor pris på. Jeg vil helt sikkert gå punkterne igennem!
@Tonny:
Du har naturligvis ret. At både du og Susan ikke kunne finde noget information, bør selvfølgelig også få alarmklokkerne til at ringe hos mig. Det må jeg få forbedret.
@Theis:
Fedt, du kan lide dem. Når du laver en ordre, kan du lige skrive, at du er TheisM fra Amino - så får du rabat.
Det gælder i øvrigt også alle andre her fra Amino. Jeg har fandme lært så meget herinde, så jeg vil gerne give alle, som er brugere her 10% rabat uanset hvilket maleri, I måtte vælge. Bare skriv jeres Amino-brugernavn, når I laver en ordre.