Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundereferencer fra tidligere arbejdsgiver

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har gennem de sidste 10 år arbejdet som IT underviser for en privat kursusvirksomhed, hvor jeg har undervist mere end 5.000 personer.

Nu har jeg startet min egen kursusvirksomhed og vil gerne have en kundereferenceliste på min hjemmeside.

Min spørgsmål er, om jeg må anvende de kunder, som jeg har haft hos min tidligere arbejdsgiver, som referencer i min nye virksomhed?

På forhånd tak for dit svar.

Med venlig hilsen

Michael
1dagskurser
www.1dk.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48

Michael Martinsson:

Min spørgsmål er, om jeg må anvende de kunder, som jeg har haft hos min tidligere arbejdsgiver, som referencer i min nye virksomhed?

Hej

Det må man desværre ikke.

/Kenneth

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 09:53

Hej Michael,

Du kan jo tage en snak med din tidligere arbejdsgiver, da det højst sandsynligt er ham som ville lave ballade omkring dit brug af "hans" referencer.

Alternativt kan du jo kalde det (Nuværende Referencer) og (Referencer - under tidligere ansættelsesforhold).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53

Daniel Prip Pedersen:

Hej Michael,

Du kan jo tage en snak med din tidligere arbejdsgiver, da det højst sandsynligt er ham som ville lave ballade omkring dit brug af "hans" referencer.

Alternativt kan du jo kalde det (Nuværende Referencer) og (Referencer - under tidligere ansættelsesforhold).

Hej Daniel

Først af alt hvems kunde er det???

Du vil også hurtig løbe ind i at nogle firma'er vil føle sig stødt over misbrug af deres navn. Og det kan faktisk komme til at koste penge. Da det er en overtrædelse af markedsførrings loven.

/Kenneth

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)