Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan lave en billig hjemmeside med e-handel?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at starte et firma, med hensigt at videresælge flødeskum med alkohol fra USA. Jeg vil gerne have en hjemmeside på at køre, men kan ikke finansiere de priser, som et mere professionelt firma tager for at sætte en sådan side op.

Efter noget research fandt jeg ud af det kostede omkring 10-12.000 hvis der skal være dankort terminal på siden. Jeg kan i første omgang godt leve med paypal, men kan ikke betale 10.000 kroner for siden.

Siden skal ikke ikke være overdrevet avanceret, men med en forside, en produkt side, en "Om os"-side og evt. billeder. 

Mit budget ligger desværre ikke meget højere end 2-3.000 kroner, men kan selvfølgelig altid diskuteres. Til denne pris forventer jeg selvfølgelig ikke at den er overdrevet avanceret, men den må alligevel gerne se en smule professionel ud, for at virke troværdig. 

Hvis der er nogen der kan lave en hjemmeside med e-handel inden for disse vilkår vil jeg meget geren vide besked. (Prisen er ikke fast, men ligger omkring den tidligere nævnte pris)

Mvh. Alexander 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:19

Hej Alexander

Det kan jeg hjælpe dig med. Kig forbi themebox.dk og se dig omkring.

Det kan sagtens blive professionelt for det budget. Alt efter dine tilpasningsønsker kan vi arbejde lidt med prisen.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 17:19

Hej Alexander

Jeg vil foreslå dig at finde en service, hvor du betaler på månedsbasis, og har valget mellem flere pakker. Jeg er sikker på, at du nok skal få et hav af tilbud, men hvad webshops angår, så bør man overlade det til de professionelle. Jeg ved at Dandomain har en sådan løsning, men har ikke selv prøvet den, men jeg ved at Texttalk (www.textalk.se) laver nogle rigtig gode løsninger, men om de også har en dansk udgave, det må du ikke spørge mig om.

Jeg vil dog også mene, at du vil komme lagt med at starte uden en shop, og evt finde nogle resellers i stedet, da det at drive en webshop er en langsommelig affair. Du kan jo prøve at tage fat i Letsdrink.dk og se, om de kunne være interesseret i at sælge dit produkt gennem deres shop til at starte med?

God søndag.

Tilmeldt 8. May 11
Skrevet kl. 17:43

Hej Ole

Jeg har faktisk selv kigget meget på shopify og har faktisk også selv lavet et udkast til hvordan det skal foregå, men jeg er ikke vildt glade for det månedlige betalingssysem og det blev heller ikke så godt som jeg havde håbet. 

Kan også se at jeres startpakke koster omkring 5000 kr, hvilket nok også overskrider mit budget med et par tusinde kroner. Men hvis vi kan aftale en eventuel anden pris, til et evt mindre behov er jeg meget interesseret.

Mvh. Alexander

Tilmeldt 8. May 11
Skrevet kl. 17:45

Hej

Det var faktisk også min første hensigt, men efter alle de udgifter der er ved at importere det fra USA har jeg fundet ud af, at det ikke giver nok hvis f.eks. Letsdrink.dk også skal tjene på at sælge det.

Mvh. Alexander

Tilmeldt 8. May 11
Skrevet kl. 17:45

Hej Ole

Jeg har faktisk selv kigget meget på shopify og har faktisk også selv lavet et udkast til hvordan det skal foregå, men jeg er ikke vildt glade for det månedlige betalingssysem og det blev heller ikke så godt som jeg havde håbet. 

Kan også se at jeres startpakke koster omkring 5000 kr, hvilket nok også overskrider mit budget med et par tusinde kroner. Men hvis vi kan aftale en eventuel anden pris, til et evt mindre behov er jeg meget interesseret.

Mvh. Alexander

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:28

Har sendt en PB

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)