Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikler søger opgaver

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen

Jeg har set flere indlæg efterhånden, der søger en udvikler, der kan kode et site mod en %-sats i et evt. fremtidigt firma. Jeg vil i dette indlæg gerne høre fra de af jer, der har en rigtig fed idé, men ikke har nogen til at udvikle det for jer.

Jeg er ikke sp interesseret i at høre "Vi har idéen, du udvikler det hele og får 5%". Jeg vil gerne høre fra jer, der er interesserede i at indgå et partnerskab 50/50 eller deromkring eller som simpelthen mangler en på teamet.

Jeg håber at høre fra jer :-)

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 16:13

Hvilke kompetencer har du indenfor udvikling - og hvilke referencer har du?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 16:13

Glemte at skrive, at send mig evt. en PB, hvis I ikke vil have jeres idé vist på forummet.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 16:14

Jeg er primært .NET mand, men kan også kode i PHP. Jeg har læst datalogi og er freelancer med eget firma, hvor jeg bl.a. sælger mine egne ting.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:17

Hvor store skal projekterne være?

Er det lige fra et lille hyggeligt affiliateprojekt til store avanceret løsninger?

Skal indtjeningspotentiale være på virkelig store summer eller kan mindre også gøre det?

Mvh 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 16:18

Hej Kristian

Tak for din besked.

Det behøver slet ikke være store summer vi snakker om - selvfølgelig hvis det kan lade sig gøre vil jeg da gerne det :-) Men send mig evt. en PB og lad os tage en snak om mulighederne.

Fra Århus
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:30
Hey JJN!

Check lige denne streng: http://www.amino.dk/forums/t/124395.aspx

Lyder som de kunne bruge dine evner :-)

Good hunting!

PS: Hvor holder du fysisk til? jeg har nemlig selv en ide, der måske kunne være noget for dig at lege med på :-)

håber din uge kommer godt igang!

Vh
Ridderen af Skilteskoven
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 20:05

Hej Ronny

Tak for indlægget. Jeg vil prøve at tjekke det.

Jeg vil selvfølgelig gerne lave frontend arbejde, men hvis der er nogen der evt. mangler noget backend arbejde (API, integrationer, andet), så sig endelig til, så vil jeg også meget gerne lave det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. May 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:38

Hvor i landet kommer du fra?

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:38

Hej JJN

Jeg har muligvis et projekt som kunne være noget, dog kræver det også løbende opdateringer - er du indstillet på at det ikke blot er og udvikle siden og så læne sig tilbage og skovle penge ind :) men også dækker løbende opdateringer, og evt. videreudviklilng af siden.

Jeg kan ikke sige så meget om projektet her, men det er en informations side indenfor et emne vi er mange der kan relaterer til og har større eller mindre interesse indenfor. - Jeg har fundet en af Europa's største eksperter indenfor dette emne, som er med i projektet og vil dele ud af sin viden via denne side - formidlingen vil forholdsvist ske via video på siden, men der skal også være plads til tekst og billeder. Jeg selv står for at stå bag kameraet, redigerer, lave tekster og iøvrigt administrerer det hele, og sælge annonce plads, samt sætte diverse events på benene.

Skal lige skynde mig og sige at jeg ikke kan tilbyde dig 50% - men omvendt vil man vel hellere have 10% af noget der giver penge end 90% som ikke giver en dyt :)

Det er en STOR fordel hvis du er fra Sjælland, men ikke et krav.

Håber og høre fra dig.

Bendtsen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)