Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PSD om til et wordpress tema?.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:30

Divine project er rigtigt smart, og hvis det er fordi man vil lave PSD'er om til Wordpress themes så er det helt klart et rigtigt godt valg.

I forhold til CloudSprout, så er den store forskel på Divine-project, at CloudSprout ikke laver Wordpress-themes, men har sin egen CMS/e-handelsmotor.

For designerne betyder det at CloudSprout tilbyder markant større design-frihed, istedet for at være bundet til en fastmængde skabelon-elementer, så bygger man både selv hele layoutet og indholdsmodel fra bunden. Det hele foregår via grafiske elementer og drag-n-drop, samt en Photoshop-integration.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:00

Hvornår er CloudSprout klar til brug med photoshop-integration Lundsby? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 07:46

Henrik B.S.:

I November releaser vi, og det skulle blive med Photoshop-integration og det hele.

Hvis du ikke allerede har gjort det, så er du velkommen til at sende mig en mail. Så sætter jeg dig på vores Beta-venteliste. Hvilket betyder at du får adgang til CloudSprout lidt før.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 09:37

Lundsby:

Henrik B.S.:

Hvis du ikke allerede har gjort det, så er du velkommen til at sende mig en mail. Så sætter jeg dig på vores Beta-venteliste. Hvilket betyder at du får adgang til CloudSprout lidt før.

Det har jeg gjort d. 6. maj 2010, men hørte aldrig fra dig

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umut Ücler:

Lundsby:

Henrik B.S.:

Det har jeg gjort d. 6. maj 2010, men hørte aldrig fra dig

Så står du helt sikkert på listen! Vores plan var egentligt at launche sidste November, og vi kig sådanset også så småt igang, men efter en del analyse og et par brugerforsøg. Måtte vi sande at produktet simplethen ikke var klar. Så vi lavede en undersøgelse af de punkter, som ikke fungerede og det er dem vi har fikset i den version vi frigiver her til November.

Rent feature mæssigt, så er det der er sket at CloudSprout er blevet meget simplere at bruge, markant hurtigere og nu ligner det også en million.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)