Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er mine muligheder når jeg bliver røvrendt af et online pizzaria?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kommer han i klemme

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 15:22

Allan Hansen:
som forretningen ikke kan fraskrive sig

Joda, når det bl.a. drejer sig om fødevarer.

OP - Glem det og kom videre. Har oplevet præcis det samme flere gange, og jeg tog for længe siden konsekvensen og droppede mellemledet.

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 15:22

Andreas Seierup:

Så kommer han i klemme

Hvorfor skulle han dog det?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:23

Andreas Seierup:
kommer han i klemme

Hvis den var til mig, så er svaret: Ikke hvis han gør det smart.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:28

Allan Hansen:

Normalt har man vel 14 dages retur-ret, når der handles online, som forretningen ikke kan fraskrive sig. Det kan du vel bare gøre brug af? :-)

Venlig Hilsen

Allan

Nu er varen jo fremstillet specielt til ham, så der gælder returretten ikke på samme måde, hvis man har husket at skrive sig ud af det i betingelserne.

Køb ren argan olie her

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 15:29

Ok, der kan man bare se :-)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 15:29

Allan Hansen:

Normalt har man vel 14 dages retur-ret, når der handles online, som forretningen ikke kan fraskrive sig. Det kan du vel bare gøre brug af? :-)

Husker jeg rigtigt så er der ikke 14 dages returret på fødevarer og personligt tilpassede varer.

/ Emil

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:35

Lav et udkast til en oplysningsside a la den meget omtalte med Vordingborg Køkkenet, send dem et layout og spørg om de kan lide det.

Så kan de være i kan få en ordentlig dialog og løsning på sagen.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 17:26
ExportInnovation:

Lav et udkast til en oplysningsside a la den meget omtalte med Vordingborg Køkkenet, send dem et layout og spørg om de kan lide det.

Så kan de være i kan få en ordentlig dialog og løsning på sagen.

//

Da det ikke er pengende det handler om, vil jeg mene at løbet er kørt, jeg gad ikk lave et udkast for at få dem i snak.. har man lavet et udkast er det bare at poste det, andet er som at tigge om at få sine penge igen :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3349
Skrevet kl. 17:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ville gå ind og bestille en ny pizza hos et andet pizzaria.

Og så ville jeg undlade at anbefale dette pizzaria til nogen.

Jeg ville ikke spekulere i hvordan jeg kunne sørge for at de får deres fortjeneste straf for at have "fucket med mig", men i stedet smile og glæde mig over at de nok skal lære det af sig selv, uden at jeg skal røre en finger.

Du kan ikke opdrage på nogen, - men de kan opdrage på sig selv. Hvis du skælder ud og forsøger at straffe hindrer du denne process idet der så bliver lukket af. Hvis du pænt og høfligt blot undlader at handle hos dem igen, bliver de nærmest tvunget til at forholde sig til det. Det er den omvendte verden - lidt ligesom i regnskabsverdenen hvor plus er minus og minus er plus :-)

Når jeg en dag bestiller en pizza fra det nævnte pizzaria, vil det være for første og sidste gang, hvis de ikke har ryddet op. Måske snakket pizzariaet med andre i netværket eller familien der også har pizzaria, - og måske undrer de sig en dag over at kunderne kun handler hos dem en gang - ganske automatisk uden at du behøver gøre noget.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)