Jeg er ved at lægge den sidste hånd på Valuebet24.dk I den forbindelse laver jeg en del SEO på sitet. Jeg forholder mig til flg.: |
1 ) Det er denne kode der er interessant:
<title>Valuebet 24 - Læs og lær om Asian handicap og andre spiltyper på Valuebet24</title>
Så ja Valuebet 24 - tæller med i det samlet antal tegn..
2 ) Efter min mening bør du sammen sætte dit meta data så:
- Primære ord kommer først, gerne med en enkelt gentagelse senere
- Tænk hvilke longtail søgninger du måske også kan fange ved at kombinere med andre ord
- Fang brugeren med din meta data (det er meta data der er ledet mellem søgemaskinen og dit website)
3 ) Hvis den fysiske fremstilling af dine tekster er normal / okay (så de kan læses), så har det marginal betydning. Jeg kender ikke algoritmen i detaljer, så jeg ved ikke om det er fuldstændigt ubetydeligt - det er ikke usandsynligt at det faktisk kan være en lille faktor. Det kan have en negativ konsekvens at skjule tekster via styling.
4 ) URL har en effekt. Den sender jo et klart signalværdi, hvad den her side handler om.
Generelt så handler det om at sende nogle signaler med dine tekster, url, domæner, links, opsætning til søgemaskinerne, så de kan finde ud af hvad den handler om. Jo stærkere signal du sender, jo større er sandsynligheden for at ranke godt.