Er også lige ved at bestille nogle par sokker. Hvis jeg bestiller en ordre med 5 par sokker, sender du så 5 pakker/breve, eller hvordan? Skal jeg så bestille 5 ordre, eller sørger du for det ? :)
Dette er et forsøg. Til alle interesserede, så har jeg et tilbud på 1 ankelsok, fra nyesokker.dk for kun 19,95 kr inklusiv levering.
Klik dig ind på nyesokker.dk, vælg en størrelse + ankelsok (med en ankelsok kan jeg nemlig holde forsendelsen nede under 50g, som muliggør dette). I vil få en pris på ca. 55 kroner oplyst, men jeg rette efterfølgende jeres ordre så der kun bliver hævet 19,95. Bare skriv Amino efter dit navn.
Det er en god mulighed for at teste kvaliteten på sokkerne. Det er ikke noget jeg tjener på, så jeg håber at dem der gør brug af tilbudet bliver så tilfredse med deres vare, så de kommer og køber igen :-).
Tillykke med din nye shop - den er så enkel at det næsten er svært at forlade uden at købe!
Hvad med tilmelding til nyhedsbrev, så du lige 1 gang omkring den 20. i hver måned inden folk får løn kan sende dem en reminder om at nu er det tid til at købe?
Har du overvejet sokkeabonnement? Få 3 par nye sokker hver måned for 99?
Og måske du skulle overveje footer teksten skulle være lidt tydeligere.
Tak skal du have :-) Følgende er ved at blive udbygget:
Sokkeklub, får 6 par leveret for 139 kr pr. gang (du vælge selv om det skal være 1, 2 eller 12 gange om året, og kan naturligvis udspecificere dinne ønsker).
Gave få X par sokker pakket ind + inklusiv kort. Enten sendt direkte til modtager med dig som afsender, eller leveret til din adresse.