Skulle lige til at bestille, men betalingsformularen er ikke SSL-sikret? |
Ja sådan ca. de krymper lidt i vask, men den størrelse angivelser der er passer godt med selve sokken.
Ja sådan ca. de krymper lidt i vask, men den størrelse angivelser der er passer godt med selve sokken. |
Jo al data sendes via HTTPS til FRIBetalings server. Du er godt nok den anden som har bidt mærke i det, så dan kan godt være jeg skal have sendt et bedre signal. Men jeg er godt nok kommet på overarbejde her, så i har bare at købe nogle flere når i har fået prøvet dem af :-)! |
Lige af ren og skær nysgerrighed. Må jeg spørge: Er det lille fjernsyn tilsluttet den store Imac? Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Nej den er koblet til en Nintendo Wii. Bruger den indbyggede browser til at give mig overblik over mine webaktiviteter (skifter med en frekvens). Køre klippe stabilt. |
|
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Ja det er dejligt med noget visuel arbejdsplads, når man har gang i mange ting :-). |
Så er der bestilt strømper |
En pakke med 5 par strømper på vej til min adresse, i håbet om at den måske kan rede min "mors dag" karma :) (eller nærmere min søns) |