Min veninde overvejer at springe ud som deltidsselvstændig - konuslentvirksomhed, freelancebasis - anyway - derfor skal hun bruge en hjemmeside.
Den skal være flot og enkel og let at administrere - den skal have nyhedsbrev tilknyttet og der skal være en kontaktformular - hvad løbet sådan én op i?
og nogle timers investering i sit site, alt efter hvor meget forstand man på det. (ment som at man kender CMS'ets backend)
ELLER
500-5000 kr alt efter om designet skal laves fra bunden etc. Kan sende et tilbud hvis interesseret. Alle funktionerne er sådan set i wordpress og kræver ingen eller meget få ændringer for at tilpasse hendes behov.
Det kan være rigtigt svært at svare på, men hvis hun kan klare sig med en ung iværksætter som mig, kan hun få det i mellem 2000, men det er sikkert en del dyrere hvis hun skal ud og have det fra nogle proffesionelle folk som beskæftiger sig med det hverdag, selvom outputtet nok vil blive det samme.
Hvis du har lyst må du da gerne skrive en PM til mig, så kan jeg da godt lige få skruet et tilbud sammen inkl. lidt support og gennegang af wordpress systemet:)