Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til velkomstside på Facebook

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janne

Tak, det vil jeg straks kigge nærmere på. Og tak for hjælpen! :)

Mvh
Christian

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 18:55

Er der ikke noget med, at man kan sætte siden op således, at man skal trykke synes godt om, får man får adgang til siden?

Nogen der kan vejlede om det?

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 19:47

Selektiv:

Er der ikke noget med, at man kan sætte siden op således, at man skal trykke synes godt om, får man får adgang til siden?

Nogen der kan vejlede om det?

Der er forskellige muligheder: Jeg har brugt den applikation på Facebook som hedder "static html". Der får du to bokse hvor du i den øverste angiver den html-kode som ikke fans skal se, og nederst den som fans skal se.

Du kan se eksempel på hvordan jeg har anvendt static HTML

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 09:18

Hej,

Jeg har for lang tid siden installeret den applikation på FB.

MEN så vidt jeg ved har FB pr. 11. marts lukket for, at man kan anvende den. Istedet skal man nu kunne anvende iframes?

I hvert fald kan jeg ikke se, hvordan jeg anvender FBML til at sætte siden op på den måde - de to bokse, du henviser til, synes jeg ikke, jeg kan få adgang til?

Smil

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:06

Det er også hvad jeg mener at have læst. Men er desværre ikke til meget hjælp ud over det :) 
Men måske du kan finde det du søger hvis du kigger på Thomas Bigums side på Facebook. Jeg ved ikke om du kender den, men den hedder Professionel håndtering af FB -  med ekspert Thomas Bigum.

Mvh

Christian

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 15:45

Selektiv:

Hej,

Jeg har for lang tid siden installeret den applikation på FB.

MEN så vidt jeg ved har FB pr. 11. marts lukket for, at man kan anvende den. Istedet skal man nu kunne anvende iframes?

I hvert fald kan jeg ikke se, hvordan jeg anvender FBML til at sætte siden op på den måde - de to bokse, du henviser til, synes jeg ikke, jeg kan få adgang til?

Smil

Det har du ret i... men jeg har heller ikke refereret til static FBML. Min side er lavet med static HTML. Og det er netop iframes. Du finder static HTML her.

Installer den app og se at min indlæg vil give mere mening.

:)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)