Vi har nu prøvet os med nogle design ændringer.. Fungerer det , er det forholdsvis brugervenligt ? Mvh. Mads |
Hvilken hjemmeside? hvor er linket
Vi har nu prøvet os med nogle design ændringer.. Fungerer det , er det forholdsvis brugervenligt ? Mvh. Mads |
Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk
Hvilken hjemmeside? hvor er linket |
Jeg kender godt det der Mixxmag Joomla theme, og jeg synes at det er alt for random, og dermed for upersonligt. Der er rigtig mange websites, der ser fuldstændig ud som jeres. Hvis I f.eks. laver, eller får lavet jeres eget unikke logo, så ville det ændre/hjælpe en hel del på det. Mvh. Rune |
Tilføj mig på Twitter
Nu ved jeg ikke lige hvad det er i har ændret ved designet, men det er meget pænt som det ser det nu. Måske er det bare mig der er træt, men er alle de store billeder lidt lav kvalitet? Du/i kan forresten også forbedre jeres SEO en del på hjemmesiden.
|
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
kan du sende mig hende michelle, så er det helt i top :D |
Det var da rart at høre , vi har fået en del nye moduler ind på siden.. Ja , der skal vi forbedre os markant - såvel som mange andre steder.. Ville egentlig bare med dette indlæg høre om forsiden virker overskuelig og om det er til at navigere rundt på siden :) |
Jeg kan faktisk godt huske det helt gamle design, og det nye er en del bedre. Jeg synes at denne farvekombination er at foretrække, fremfor den gamle med de orange, sorte og hvide farver. Navigationen virker osse mere overskuelig. Mvh. Rune.
|
Tilføj mig på Twitter
Det var dejligt at høre , så ved vi da at vi er on the right course.. I forhold til Logo , har du som sådan ret. har bare brugt så mange hundrede timer med at prøve at templates af, og er vendt tilbage til Mixxmag hver gang. Har forelsket mig lidt i fonten og modulpositionerne :P
|
Hvad vil I gerne opnå med sitet? Lang average time on site? Kliks et bestemt sted? Sign-ups til nyhedsbrev? Hvad er sitets primære formål? Uden at kende svarene på de spørgsmål er det svært at sige noget om, hvorvidt det fungerer. Hvad fortæller jeres analyseværktøjer jer? Google Analytics fx?
|