jeg har fået den opgave og sælge 2 hjemmesider for at par andre virksomheder, så derfor vil jeg da lige give folket på amino muligheden for at vurdere disse køb, da efter min mening er nogle rigtig gode køb. Siden har 2500 unikke besøgende om dagen ifølge chart.dk, der er ingen reklamer på nu, da ejeren ikke mener der skal være det, men med 2500 unikke besøgende så er der rigtig gode indtjeningsmuligheder. siden blev lauchet i 2003 og har altså nogle år på bagen. derudover er systemet meget nemt og vedligeholde og kræver næsten ingen arbejde. Pris: 40.000 Mailsystem som sender mails ud med reklamer hver uge, der er 15.000 tilmeldte og indtjeningen ligger på 10-20.000 kr hver måned. siden kræver ikke mange timers arbejde om ugen. Pris: 85.000 Begge sider bliver solgt med alt, dvs. alt kode, grafik og domæner er med i prisen. Hvis der er nogle spørgsmål kan i skrive en mail eller svarer i tråden. |
Jeg kunne godt være interesseret i din fodboldside. Kan du ikke sende en PM med nogle kontaktoplysninger?