Efter 6 gode år, med masser af oplevelser, opture og nedture er min gamle jernhest desværre afgået ved døden. Med sommeren lige om hjørnet, er det trist ikke at have mulighed for at cykle så jeg er derfor på udkig efter en ny trofast følgesvend. Med så mange iværksættere samlet her på Amino, tænker jeg at der nok sidder en enkelt eller to herinde som mangler et godt website og måske har en cykelpusher i deres netværk. Mit tilbud er at designe et godt website i bytte for en god cykel. Derfor - hvis du står og mangler et website, eller skal bruge et website til en kunde eller lignende, så er der her en mulighed for at få et godt og professionelt website, uden at skulle have penge op af lommen. Du kan se hvad jeg kan på mit website. Svar her, eller svar på min email som du finder på websitet. Ha en dejlig solrig weekend! |
Jeg mangler en cykel, du mangler et website.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
PurpleCow - Websites der skiller sig ud
Er det ikke bare noget med at A kommer til ved en fejl at uploade et færdig website til B's ftp-server. Og da B så tager forbi A for at spørge hvad det er han har uploadet, så glemmer B sin cykel ulåst i A's garage. |
:-) Det med naturalie-økonomi er Peter Christensen ikke glad for. |
LOL sikkert :-) Og undskyld at jeg har været med til at afspore tråden ;-) |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)