Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Opper.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg har gennem lang tid oplevet et stigende antal artikler, på min artikeldatabase, der simpelthen er for korte til at blive udgivet som artikler.

Derfor nåede jeg til konklusionen, at folk gerne vil kunne tilmelde et link, nemt og hurtigt - uden at skrive en artikel.

Jeg har derfor gået og arbejdet på en side der minder lidt om Digg.com, bare på dansk.

Jeg håber at nogle af jer har 5 minutter til at kigge siden igennem. Særligt har jeg fokus på stavefejl samt tekniske fejl lige pt. Så støder du på en fejl, må du meget gerne gøre mig opmærksom på den.

Link til Opper.dk

Tak på forhånd, og rigtig god weekend!

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27

Rommy:

Kære Aminoer.

Jeg har gennem lang tid oplevet et stigende antal artikler, på min artikeldatabase, der simpelthen er for korte til at blive udgivet som artikler.

Derfor nåede jeg til konklusionen, at folk gerne vil kunne tilmelde et link, nemt og hurtigt - uden at skrive en artikel.

Jeg har derfor gået og arbejdet på en side der minder lidt om Digg.com, bare på dansk.

Jeg håber at nogle af jer har 5 minutter til at kigge siden igennem. Særligt har jeg fokus på stavefejl samt tekniske fejl lige pt. Så støder du på en fejl, må du meget gerne gøre mig opmærksom på den.

Link til Opper.dk

Tak på forhånd, og rigtig god weekend!

Fedt initiativ. Lidt sprogrettelser til din profiltekst:

"Opper.dk er en nyhedstjeneste, hvor at det er brugerne der skaber nyhederne. Som bruger kan man stemme på nyheder man synes om, og ikke synes om, og på den måde få indflydelse på hvilke nyheder der vises."

->

"Opper.dk er en nyhedstjeneste, hvor det er brugerne, der skaber nyhederne. Som bruger kan man stemme på nyheder, man synes om og ikke synes om - og på den måde få indflydelse på, hvilke nyheder der vises."

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:47

Betingelser siden jeg kan ikke finde den.

Kommentar til artikler god ide

Stjerner til artikler en god ide

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 12:22

Tak for feedback.

Velkomstteksten skulle være i orden nu Smile

Angående betingelser, så er velkomstboksen på forsiden faktisk et link til en info side. Bemærk boksen kun er synlig for ikke-medlemmer. Derudover står der lidt, når man prøver at tilføje et link.

Det var en overskuelig redigeringsliste jeg fik. Jeg tager det som et tegn på at der ikke er mange fejl at finde Big Smile

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35

Synes ikke særlig godt om det er en tro kopi af Wordpress template.. gør det hellere til dit eget :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)