Ja, det er også det jeg tænker, men ud fra det Google har cached og title tag og meta description, så ser Google det samme som søgebrugeren, der går ind på hjemmesiden. Det er det der undrer mig.
Det KAN også være en side som har ligget promiment i mange år og haft godt kvalitetsresultat i lang tid, historikken har også noget betydning.
Hvis jeg fx fjernede teksten fra min forside idag ved en fejl, så forsvinder den ikke bare helt ud af google på alle søgeord med det samme (og heldigvis da, for så ville det være farligt hver gang med opdaterer sin hjemmeside eller får midlertidig fejl).
Jeg har haft websider der har været væk i månedsvis og fortsat været at finde i Google på søgeord, på trods af siderne var helt tomme grundet sletning af indhold.
Derudover benytter google sig af QDD, Query Deserves Diversity
Er der nogen dokumentation eller referencer på at de rent faktisk bruger det? Jeg har hørt om det før, men jeg ser bare aldrig nogen af de mere prominente nævne det hverken i publikationer, bøger, insider-videns forum osv.
Så hvis du har et link til noget information/dokumentation om det ville det glæde mig at læse mere om det (og sikkert også ret relevant for mange andre her på Amino) :)
SEOmoz mener det. Men ja, det er ikke bevist uomtvisteligt at google benytter QDD. Og ja, der bliver ikke snakket så meget om det ( hvilket er uheldigt ), men det er vel fordi det er mere en SRM diciplin og ikke et så almindeligt problem. Det omhandler jo primært store virksomheder. Tænkte jeg lige ville nævne det alligevel, da det er a) interessant og b) kan være en grund til a mystiske sider ryger højt op.
Før vi bliver alt for sidetracket. OP tænk ikke på QDD, tænk kun på din egen side. Kæmp med indhold, kvalitet og relevans og så skal du nok komme over den side :)
SEOmoz sørger sig selv i 08 om det findes. I senere QDD relaterede post bliver det accepteret som fact at det findes, så som her
Tak for svar. Jeg var ikke klar over, at google selekterer på den måde.
Har rettet linket, det var selvfølgelig ikke det smarteste..
Kan ikke se den vilde konkurence på dette ord undersider samme pagerank næste som 3 nummer , dog har nummer 2 klart meste tekst end de fleste andre og det var det afgørende , god tekst gør en stor forskel
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows