Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for jeres gode feedback. Mangler der noget?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm mærkeligt.. Uploadede billedet, men intet kommer frem.. Ser ud som om jeg har fejl her, kan heller ikke ændre tekst eller lave links.. Er der andre som har samme problemer når de skriver i de forskellige tråde? Du kan hente knappen på denne url: http://www.fotology.dk/test/FRI-FRAGT.png

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 19:48

Lasse Smith:
Prøv at besøg woorank og se resultatet, det giver ihverfald noget at arbejde med.

Hej Lasse.

Jeg ved ikke hvor godt det program er... Jeg tjekkede lige min egen maling side ud, og der kom fem forskellige resultater, ved fem tryk på knappen.

Første gang mente den slet ikke jeg havde nogen backlinks.

Jeg ville ikke stole på sådan et program, der viser forskellige resultater, hver gang.

Dbh

Michael Haahr

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 20:16

Hej Suzanne

Flot side ... :o)

Jeg har kun nogle få ting: Det danske og det engelske flag har lagt sig oveni "Din konto" ... ved ikke om det kun er på min computer. Derudover er bogstaverne meget utydelige ved knappen "Fri fragt".

Jeg synes det er super fint, at du har blink på blinke-skoene, så man kan se lige nøjagtigt hvor skoen blinker.

Pøj pøj med butikken,

Susan :o)

PS. Til sidst tusind tak til Lasse for tippet om Woorank ... det er bare fantastisk! :o)

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:22

Hej Alexander,

Hvor er det sødt af dig - tusind tak. Den kommer på i morgen.

Vi kunne bare ikke greje hvorfor teksten blev ved med at være så grumset. Dit ser rigtig fint og rent ud. Mange tak for hjælpen.

Kh Suzanne Wink

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:27

Tak for feedback, Susan. Dejligt at du gad at kigge forbi. Tror Alexander har løst problemet for os med den utydelige skrift i FRI FRAGT knappen.

Kh Suzanne Wink

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)