Hej Amino'er Jeg har en hjemmeide, der handler om frisører og lysten til at skrive en blog der absolut ikke handler om frisører. Hvis min blog nu bliver "populær" - hvordan kan jeg så drage nytte af dette på min side? Jeg ser følgende valgmuligheder - og har dertil følgende spørgsmål. - Jeg lægger bloggen på min nuværende side - men fordi min side stadig er så lille, så er der ingen der kommer til at se den - SEO værdi = 0. - Jeg lægger den på eks. blog.dk, hvor den har bedre mulighed for at blive opdaget - men hvis der nu er nogen der begynder at linke til den - så kan jeg ikke trække juicen tilbage til min side - eller kan jeg? Jeg kan jo godt skrive et - for min side - relevant blogindlæg en gang imellem, og så linke fra det til min side... men det ville jo være noget bedre hvis jeg kunne få den fulde værdi af bloggen. Jeg gad jo godt (og det er nok bare naiv ønsketænkning) at jeg kunne lave bloggen på min egen side - og så på en eller anden måde lægge et feed den anden vej - eks ind på blog.dk. Men jeg ved slet ikke om det er muligt. Alle andre der laver blogs på disse blog-sites... henter de kun værdi ved at linke til deres egne sider? Mvh Nina |
... kom bare til at tænke videre...
Kan man lægge sin hoved-blog på sin egen hjemmeside - og så lave en unik appetizer på blog-dk der linker til ens side? ... eller bliver det så hurgtig opfattet som spam af blog.dk?
// Nina