Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De holder sammen på vejen i Oksbøl

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Oksbøl
Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JyskRen Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her i Oksbøl står de selvstændige sammen. Hvert år holdes der "Åben Industri " på Industrivej i Oksbøl. Det er en rigtig god dag for alle, og der er masser af gode tilbud, samt underholdning for både børn og voksne. Syntes det er et rigtigt godt initiativ, og skaber et godt sammenhold blandt de lokale. Folk er også rigtigt gode til at støtte hinanden lokalt, da alle gerne hjælper alle. Det var måske en ide som kunne tages op i mange andre byer også, og er sikker på at mange vil få noget ud af det, både firma mæssigt, men også rent socialt.

Er der andre her på Amino, som har noget lignende i deres byer, så kom frem og del det med os andre.

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 21:55

Det lyder hyggeligt :) Men jeg ved ikke om det ville være sååå nemt at praktisere i de byer der har lidt mere industri end Oksbøl ;) Og det er vel de fleste (jowjow jeg har været der flere gange)

Fra Oksbøl
Tilmeldt 3. Feb 11
Fra  JyskRen Skrevet kl. 13:52

Nej Jannie.... jeg ved godt at dette ikke kan lade sig gøre i de helt store byer på samme måde, men også store byer har masser af industriområder, hvor man jo kunne holde "åben vej" som det bliver gjort her i Oksbøl. her i byen startede det jo med at hedde "åben Industrivej", men da der var stor  rift om at være med fra andre håndværkere,og firmaer mm, fra andre dele af byen og nabobyer, ja så blev det i år omdøbt til " åben Industri". Og ja..ved godt at Oksbøl ikke er verdens navle, men der er jo et enormt potientiale til et firma som mit med et udgangspunkt som dette. personligt syntes jeg det er langt bedre at have firmaet her, end feks i Esbjerg. her kan man sælge på lokal patriotisme.... prøv du at gøre dette i Esbjerg eller Odense. Er sikker på det også ville være lettere at sælge lokalt i Vamdrup...som jpo absolut heller ikke er verdens navle ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56

Ole Hollegaard:

Nej Jannie.... jeg ved godt at dette ikke kan lade sig gøre i de helt store byer på samme måde, men også store byer har masser af industriområder, hvor man jo kunne holde "åben vej" som det bliver gjort her i Oksbøl. her i byen startede det jo med at hedde "åben Industrivej", men da der var stor  rift om at være med fra andre håndværkere,og firmaer mm, fra andre dele af byen og nabobyer, ja så blev det i år omdøbt til " åben Industri". Og ja..ved godt at Oksbøl ikke er verdens navle, men der er jo et enormt potientiale til et firma som mit med et udgangspunkt som dette. personligt syntes jeg det er langt bedre at have firmaet her, end feks i Esbjerg. her kan man sælge på lokal patriotisme.... prøv du at gøre dette i Esbjerg eller Odense. Er sikker på det også ville være lettere at sælge lokalt i Vamdrup...som jpo absolut heller ikke er verdens navle ;-)

Hej Ole.

Det er da en god idé det der. Det vil være en god ting og ha.

Fra Oksbøl
Tilmeldt 3. Feb 11
Fra  JyskRen Skrevet kl. 14:10

Ja ideen er fantastisk..specielt for firmaer af min type, da der jo kommer rigtigt mange til disse dage ( sikkert en del flere når det drejer sig  om mindre byer, da det trækker hele familier hjemmefra).

Der bliver jo også i forbindelse med Åben Industri arrangeret en masse andre ting, så det er sjovt for hele familien. feks var der ponyriding, cross kørsel på små motorcykler, gymnastik opvisning på min græsplæne, band med live musik på scene, motorcykelustilling osv osv, så alt i alt en god dag både for erhverv og byens borgere. Socialt set et kanon arrangement.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:15

Ole Hollegaard:

Ja ideen er fantastisk..specielt for firmaer af min type, da der jo kommer rigtigt mange til disse dage ( sikkert en del flere når det drejer sig  om mindre byer, da det trækker hele familier hjemmefra).

Der bliver jo også i forbindelse med Åben Industri arrangeret en masse andre ting, så det er sjovt for hele familien. feks var der ponyriding, cross kørsel på små motorcykler, gymnastik opvisning på min græsplæne, band med live musik på scene, motorcykelustilling osv osv, så alt i alt en god dag både for erhverv og byens borgere. Socialt set et kanon arrangement.

Hej igen.

Hvad når, er det hos jer igen?. Hvor ligger det og hvor når, er det. Så vil jeg komme og kik på det og hvordan det er. Jeg bor ikke så langt væk.

Fra Oksbøl
Tilmeldt 3. Feb 11
Fra  JyskRen Skrevet kl. 14:23

Disse "Åbne Industridage" holder de en gang om året i Oksbøl, så nu er der jo nærmest et år til igen ;-)

men det er absolut let at kopiere til andre byer også, da det eneste det kræver jo er nogle ildsjæle som tager fat på erhvervet og de selvstændige i byen. Kunne også være en ide at henvende sig til byens erhvervschef eller lignende. det er jo kun ideerne der sætter begrænsningerne, og er sikker på at mange i de forskellige fritidsklubber, sportsforeninger, lokale musikere osv osv ville være mere end glad for at der kommer lidt liv i de mindre byer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)