Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung, Engageret og frisk fyr/pige søges til E-business samarbejde

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære venner!

Jeg har længe interesseret mig inde for e-business og har faktisk allerede en del  erfaring inde for SEO, Markedsføring samt opbygning af hjemmesider.

I takt med at sommerferien kommer nærmere, så har jeg besluttet at jeg tiden nu er inde til at gå igang for alvor. Jeg har selv en masse krudt i røven og virkelig villig til at arbejde hårdt for at få mine store drøm om at blive iværksætter til at blive en realitet. 

Og nu kommer du endelig ind i billedet! Jeg søger en type af samme type som mig selv, så vi måske for alvor kan skubbe gang i vores fælles drøm.

Om projekterne skal dreje sig om webportaler, webshops eller en anden form for e-business er for mit vedkommende ligegyldig! Bare vi kommer igang.

Dét jeg ligger meget vægt på er at vi klinger sammen og vi har en god kemi. På den måde tror jeg vi kommer længst!

Hvis du er interesseret, så ser jeg frem til at snakke med dig.

Kontakt: ebbe908@hotmail.com

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 20:03

Hey Ebbe. 

Lyder super fedt.

Hvor i landet er du fra? 

Vh Tobias Elkjær

Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:17

Hej Ebbe

Har du ingen sådan specifik idé til hvad du vil lave.?

Du må meget gerne skrive til mig hvis du er interesseret, jeg har måske nogle idéer til dig ;)

Mvh.
Alexander M. Andersen

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)