Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du købe en hjemmeside her?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Netseo Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:26

Hej Christoffer,

Først og fremmest, tillykke med din første kunde, jeg kan huske da jeg for 4 år siden startede som freelancer og fik min første kunde. Fed følelse, hold fast i den så længe du kan.

Som webdesigner/webudvikler er det vigtigt at du er kreativ konstant, og lader idéerne komme til dig. Du tilbyder websites, men du ved ikke helt med dit eget website, hvilket jeg synes tyder på mangel på erfaring og viden indenfor faget - hvilket det jo tydeligt er da du nævner du er i opstartsfasen.

Jeg har brugt hundredvis af timer på at søge inspiration på nettet, og jeg gør det stadigvæk den dag idag. Alt kan inspirere dig, alt fra billeder af blomster til andre hjemmesider - det er vigtigt du finder din inspirationskilde før du begynder at sælge websites til andre for real.

Vedr. dit website, så snakker jeg altid lige ud af posen. Jeg synes ikke dit website afspejler det professionelle niveau som jeg kan høre du gerne vil have det til. Jeg synes det ser tørt og kedeligt ud. Jeg kan godt se hvor du vil hen med de grønne og lilla farver som du har brushet ind, men synes ikke effekten er der.

Husk at du sælger hjemmesider, og derfor er det et must at din egen hjemmeside ser lækker ud.

Som nogle af de andre nævner; prøv at brug nogle flere billeder - istedet for at jappe løs om hvad du kan så vis det. Vis hvad kunderne får, og hvorfor de skal vælge dig fremfor de 5.000 andre webbureauer i Danmark.

Desuden synes jeg du bare skal bruge Hauthorn istedet for Hauthorn IT, da IT typisk associeres med itsupport (hardware og software) - blot en personlig mening.

Jeg faldt lige over denne side og vil blot bruge den som reference til noget der ser "spændende" http://www.imaginamos.com/ kan du måske bruge som inspiration og måske ikke.

Men jeg vil ønske dig held og lykke med din forretning, og håber du kan bruge nogle af mine råd til den lange og spændende rejse der venter dig.

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:29

Der står utrolig meget tekst på forsiden. Den er i den grad tekst tung.

Det er sikkert rigtig relevant og spændende information, og det er nok noget jeg burde læse. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor jeg skal starte eller slutte.

Jeg ville skrive en lille appetitvækker om hvert område, og så via et link føre brugeren til en underside, som uddyber og indeholder hele teksten fra forsiden.

Forestil dig din forside var en avis artikel, brugeren beslutter sig for at bladre videre i løbet af få sekunder, medmindre du fanger med en god tekst. Så læser de gerne videre.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36

Christoffer Hauthorn Boisen:

Hej Aminoer

Jeg er i opstartsfasen med min virksomhed, som vil sælge billige hjemmesideløsninger. Jeg har skaffet mig mine første kunder, og er så småt ved at få gang i hjulene, men jeg ønsker feedback på min hjemmeside inden jeg går alt for meget igang med onlinemarkedsføringen.

Med andre ord - ris og ros modtages gerne!

Min første tanke er, at det ligner et standard Wordpress-theme piftet op med et logo, som ikke passer 100% til resten -- både skrifttyper og farveskala. 

Derudover tror jeg, du med fordel kunne tænke i tydligere call to action-arkitektur.

Ville jeg købe en hjemmeside dér? Mit ærlige svar: Nej. Men jeg er nok heller ikke i kundegruppen.

Hvem er det, du primært henvender dig til? Små virksomheder, der gerne vil online?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 20:03

Hej Christoffer

Som nogle andre også skriver, så er den meget teksttung ... jeg havde ihvertfald selv meget svært ved bare at komme igennem forsiden.

Som Melina skriver omkring at ville blade videre til næste side i avisen, kan du også bare tænke på forsiden på din hjemmeside som din butiksrude ... ville du selv gå ind i butikken? :o)

Det kan godt være, at det kun er på min computer, men jeg synes den hvide tekst på grøn baggrund ( i drop-down punkter) står meget utydeligt.

Når du har valgt at have et "faneblad" både for privatpersoner og en for virksomheder, så synes jeg personligt at prisen på fanebladet for privatpersoner bør være inkl. moms, da det for private personer er fuldstændig ligegyldigt, hvad prisen er ekskl. moms ... de kan jo alligevel ikke trække momsen fra i husholdningsregnskabet ;o) ... for virksomheder derimod skal det - som du også har gjort - være ekskl. moms.

God weekend,

Susan :o)

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 16:10

*UPDATE*

Jeg har nu lavet et nyt design til siden, og jeg håber at I synes om designet.

Jeg har ikke lavet ny forsidegrafik, da jeg håber at en undermenu med direkte adgang til mine kerneydelser vil hjælpe kunden det rette sted hen.

Hvad synes I, virker det?

Siden kan som altid findes på Hauthorn IT

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 16:30

Susan Vestergaard:
Som nogle andre også skriver, så er den meget teksttung ... jeg havde ihvertfald selv meget svært ved bare at komme igennem forsiden.

Vil du gerne have mindre tekst på siderne (altså, ikke forsiden), eller savner du et billede/andet at se på?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Fra  1264 Skrevet kl. 19:55

Susan Vestergaard:

Vil du gerne have mindre tekst på siderne (altså, ikke forsiden), eller savner du et billede/andet at se på?

Hej igen Christoffer

Allerførst, så er dropdown menuerne blevet rigtig gode nu. Grøn tekst på hvid baggrund er meget lettere at læse end det omvendte :o)

Hvad angår forsiden, så synes jeg faktisk at det skiftende billede er fint ... der er bare lidt for meget tekst. Prøv om du kan korte noget af teksten ned, ihvertfald på forsiden ... men også nogle af de andre sider, fx Basispakke til erhverv er meget tekstfyldt.

Prøv også med lidt grafik eller et foto på de første 3 faneblade (dem med pakkerne). Det gør siderne lidt lettere at kigge på.

Jeg fik for et stykke tid siden også Amino'er til at kommentere på min side. Og jeg fik fuldstændig samme svar: Din side er alt for teksttung. Jeg fik gjort siderne lettere, fik fjernet et faneblad og meget af teksten. Google Analytics er jo en ret afslørende kilde, så jeg kan se nu at der bliver set på 2 sider mere pr besøg end før, folk er 1 minut længere på min side, og afvisningsprocenten er dalet kraftigt. Så det har gjort underværker for mit vedkommende.

De bedste hilsner,

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 19:58

Susan Vestergaard:
Hvad angår forsiden, så synes jeg faktisk at det skiftende billede er fint ... der er bare lidt for meget tekst. Prøv om du kan korte noget af teksten ned, ihvertfald på forsiden ... men også nogle af de andre sider, fx Basispakke til erhverv er meget tekstfyldt.

Tak for den fine respons, jeg vil gå igang med at udarbejde noget grafik/billeder til siderne.

Google Analytics er et genialt værktøj! Og kombineret med Adwords kan man nærmest ikke ønske sig mere til din hjemmeside, eller webshop :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Fra  1264 Skrevet kl. 20:05

Google Analytics er et genialt værktøj! Og kombineret med Adwords kan man nærmest ikke ønske sig mere til din hjemmeside, eller webshop :)

Hej igen :o)

Helt enig ... jeg lærte først Google Analytics at kende for ca. 1 måned siden - og jeg er allerede bidt af den! Kender dog ikke endnu alle finesserne, så jeg ville kunne bruge den optimalt ... men det kommer :o)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)