Skulle du mangle inspiration til valg af farver kuler.adobe.com
Uv-tøj |
Hej Christoffer,
Først og fremmest, tillykke med din første kunde, jeg kan huske da jeg for 4 år siden startede som freelancer og fik min første kunde. Fed følelse, hold fast i den så længe du kan.
Som webdesigner/webudvikler er det vigtigt at du er kreativ konstant, og lader idéerne komme til dig. Du tilbyder websites, men du ved ikke helt med dit eget website, hvilket jeg synes tyder på mangel på erfaring og viden indenfor faget - hvilket det jo tydeligt er da du nævner du er i opstartsfasen.
Jeg har brugt hundredvis af timer på at søge inspiration på nettet, og jeg gør det stadigvæk den dag idag. Alt kan inspirere dig, alt fra billeder af blomster til andre hjemmesider - det er vigtigt du finder din inspirationskilde før du begynder at sælge websites til andre for real.
Vedr. dit website, så snakker jeg altid lige ud af posen. Jeg synes ikke dit website afspejler det professionelle niveau som jeg kan høre du gerne vil have det til. Jeg synes det ser tørt og kedeligt ud. Jeg kan godt se hvor du vil hen med de grønne og lilla farver som du har brushet ind, men synes ikke effekten er der.
Husk at du sælger hjemmesider, og derfor er det et must at din egen hjemmeside ser lækker ud.
Som nogle af de andre nævner; prøv at brug nogle flere billeder - istedet for at jappe løs om hvad du kan så vis det. Vis hvad kunderne får, og hvorfor de skal vælge dig fremfor de 5.000 andre webbureauer i Danmark.
Desuden synes jeg du bare skal bruge Hauthorn istedet for Hauthorn IT, da IT typisk associeres med itsupport (hardware og software) - blot en personlig mening.
Jeg faldt lige over denne side og vil blot bruge den som reference til noget der ser "spændende" http://www.imaginamos.com/ kan du måske bruge som inspiration og måske ikke.
Men jeg vil ønske dig held og lykke med din forretning, og håber du kan bruge nogle af mine råd til den lange og spændende rejse der venter dig.