Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen besøgende fra google til www.affæreguiden.dk - Forklaring søges

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten88:

Off: Sikke da en lorteside! Hold da kæft noget lort at lave - tabu-agtigt? Ja hvorfor mon?

Siden opfordrer og guider simpelthen mennesker med partnere, til at begå utroskab, og have en affære bag ryggen på partneren. Det er ikke en sjov side, men en direkte lam, og ligeledes KLAM side.

Hvad har din tanke været?

Hmm. . . Jeg er sgu selv et utro svin, og har været skide go' til det indtil videre - måske jeg burde give min viden videre til andre, som render og overvejer at knalde udenom - på den måde, kan jeg ødelægge flest mulige forhold, og det er jo genialt.

Uetisk af helvedes til, og skummelt. Jeg forstår slet ikke at de andre har gidet hjælpe dig med det. Jeg ved godt det er en iværksætterside, men det må være grænser for hvad folk vil hjælpe til med at gøre - eksempelvis vil jeg aldrig hjælpe en side som den der, med at blive optimeret til en skid.

Slet lortet. Skriv i stedet at det bedste råd til flere partnere må være at leve i et åbent forhold. At gå bag ryggen på personer man elsker - hvis man overhovedet gør det, når man laver en sådan handling - er simpelthen for lamt at give råd om.

Man leger sgu ikke med folks følelser på den måde. Undskyld min banden, men det kan jeg sgu ikk' lige holde tilbage i den her sammenhæng. Ingen kan lide at blive snydt, og ført bag lyset, så hvorfor guide en til at gøre det? Du ville vel ikke selv bryde dig om det.

God dammit, der findes meget lort rundt omkring.

Ku' ikke være mere enig. Det er fandme klamt! Ufatteligt, hvad folk vil gøre for at tjene penge! Men sådan er det åbenbart for nogen: Har man ikke fantasien til at udarbejde et koncept med substans, så kan man altid tænke i sleske, slibrige baner! Fuck anstændigheden, bare der er penge i lortet!

PS! Ingen besøgende? Hvor er det synd for dig!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:25

Griner.Big Smile smart side, godt der kommer fokus på det alle tænker på men ikke tør snakke om..:-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:58
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Slap dog af din tråd har sat nogle folks hoveder i kog - ha ha ha ha...!!!

Man kan da synes om siden hvad man vil, men hvorfor er der ligefrem nogle som går fuldstændig bananas over den, det forstår jeg ikke...! Manden vil have lidt gode råd omkring hans søgeord til siden, men i stedet blir han svinet til fra flere sider, DET er sgu da klamt...! Han spørger jo IKKE om folks holdning til utroskab...

Hvis man mener at hans side er så klam og ulækker, så lad sgu da være med at kommentere på tråden. ..

Synes virkelig at det er klamt, at nogle er så smålige, at de nærmest går i selvsving og opfører sig som små børn, BARE p.g.a. en side som omhandler noget som over halvdelen af den danske voksne befolkning praktiserer eller har praktiseret, af den ene eller anden årsag...! Just my opinion...

Back to topic - Jeg er, ligesom mange af de andre, helt sikker på at søgeordene og "affære" er helt ude i skoven. Men de ord som du burde bruge, blir helt sikre svære at konkurrere med, tror jeg...

Held og lykke...

Dbh. Rasmus

Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:32

Det viser sig at min partner havde lavet en fejl i forhold til GA scriptet og han havde ikke fortalt mig at han havde rodet ved det. Så det så kun ud som om at jeg ingen besøgende har men jeg har pt ca 10 besøgende om dagen. Ikke just meget, men sitet er stadig nyt.

Tilmeldt 12. Jan 11
Skrevet kl. 15:32

Det viser sig at min partner havde lavet en fejl i forhold til GA scriptet og han havde ikke fortalt mig at han havde rodet ved det. Så det så kun ud som om at jeg ingen besøgende har men jeg har pt ca 10 besøgende om dagen. Ikke just meget, men sitet er stadig nyt.

Tilmeldt 12. Jan 11
Skrevet kl. 15:36

zentribe:
Risikoen for at blive smittet af HIV har i øvrigt aldrig været større i vores del af verden. Hvorfor mon? 

Ifølge denne artikel er det pga. pædofile katolske præster, så det kan ikke være pga utroskab. Desuden har du intet belæg for at komme med sådan en udtalelse..

http://jp.dk/udland/europa/article2438366.ece 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:18

Rasmus:

Slap dog af din tråd har sat nogle folks hoveder i kog - ha ha ha ha...!!!

Man kan da synes om siden hvad man vil, men hvorfor er der ligefrem nogle som går fuldstændig bananas over den, det forstår jeg ikke...! Manden vil have lidt gode råd omkring hans søgeord til siden, men i stedet blir han svinet til fra flere sider, DET er sgu da klamt...! Han spørger jo IKKE om folks holdning til utroskab...

Hvis man mener at hans side er så klam og ulækker, så lad sgu da være med at kommentere på tråden. ..

Synes virkelig at det er klamt, at nogle er så smålige, at de nærmest går i selvsving og opfører sig som små børn, BARE p.g.a. en side som omhandler noget som over halvdelen af den danske voksne befolkning praktiserer eller har praktiseret, af den ene eller anden årsag...! Just my opinion...

Back to topic - Jeg er, ligesom mange af de andre, helt sikker på at søgeordene og "affære" er helt ude i skoven. Men de ord som du burde bruge, blir helt sikre svære at konkurrere med, tror jeg...

Held og lykke...

Dbh. Rasmus

Jeg er komplet ligeglad med hvorvidt der bliver spurgt til siden eller ej. Der kommer en kort forklaring om hvorfor siden er opstået, hvilket giver mig anledning til at reagere. Man må også ud fra eget synspunkt vurdere hvorvidt man vil hjælpe en sådan side med at komme frem.

TS bliver "svinet" til fra flere steder af, fordi det er berettiget i min optik - hvad det er i din optik rager mig en papand.

Jeg kommentere i en tråd, fordi denne tråd bliver smidt i et offentlig forum - hvad forventer TS? At der ikke vil blive kommenteret på et sygt projekt, som kun har til formål at føre folk bag lyset?

Fordi du siger at over 50% af den danske voksne befolkning har været sin partner - eller ér sin partner utro, så gør det ikke siden mere etisk! Det er komplet ubrugeligt og ligegyldigt argument du der fremskriver, for hvorfor er det relevant, hvor mange der har gjort det, hvis siden stadig er moralsk forkert, og skummel? Jeg laver heller ikke en hjemmeside, hvor jeg skriver hvordan man kan skyde en person i hovedet uden at blive opdaget - bare fordi over 50% af verdens lande har været i krig. Kan du se hvor dumt det lyder når man skalere det lidt op? Lige så dumt lyder det du siger.

Jeg er imod det - men undskyld at jeg har en rygrad, og godt kan holde mig til én pige af gangen, trods mine mandlige gener burde ville sprede sig vidt og bredt over alt og på alle - eller. . .

jeg forstår ikke behovet for sådan en side. Som jeg skrev tidligere: Slet siden, den er idiotisk, og har intet andet end et ondt formål.

Tilmeldt 25. Nov 12
Skrevet kl. 11:17

Jeg er helt enig med dig Anja men at man opfordrer på en radio reklame m.m. om at være utro mod sin partner er nok noget der høre hjemme i helvede, hvor er det dog ondskabsfuldt og usmageligt. Og at DR, POP FM, TV2,Voice, Nova, Ekstra Bladet, Politiken etc. støtter op om dette med presse dækning, viser nok mere noget hvor de ønsker at få menneskerne hen i verden...nemlig til en ondskabsfuld og dekadent verden.

Husk at fristelser kun er noget djævlen ønsker at give os. Alle som støtter denne sag skulle brændes op i helvede fra dag 1. ikke fordi jeg er religiøs men det er sku sandt. De vil kun sprede frygt mellem menneskerne og at man ikke kan stole på nogle i stedet for at skabe tillid til menneskerne og mærke vores frihed, kærlighed og ro.

VictoriaMilan.dk skaber kun uro og bekymring for mennesket og dem som støtter op om presse dækning nemlig (DR, TV2, VOICE, POP FM, RADIO SOFT, NOVA, EKSTRA BLANDET, POLITIKEN etc.) afsløre mere eller mindre sig selv, om hvem de er og hvor de vil have os hen i verden, nemlig uro og kaos, som de viser i dag med kriser, virus, pedofilsager, krige, etc. Se evt. filmen V for Vendetta som fortæller/beskriver meget godt situationen som den er lige nu. Vær vågen da løven går rundt der ude med sine skarpe tænder……Indifferent

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 11:21

det er en gammel tråd du skriver i

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 11:23

Fra Maj 2011 seneste indlæg xD Siden er også lukket.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)