Off: Sikke da en lorteside! Hold da kæft noget lort at lave - tabu-agtigt? Ja hvorfor mon?
Siden opfordrer og guider simpelthen mennesker med partnere, til at begå utroskab, og have en affære bag ryggen på partneren. Det er ikke en sjov side, men en direkte lam, og ligeledes KLAM side.
Hvad har din tanke været?
Hmm. . . Jeg er sgu selv et utro svin, og har været skide go' til det indtil videre - måske jeg burde give min viden videre til andre, som render og overvejer at knalde udenom - på den måde, kan jeg ødelægge flest mulige forhold, og det er jo genialt.
Uetisk af helvedes til, og skummelt. Jeg forstår slet ikke at de andre har gidet hjælpe dig med det. Jeg ved godt det er en iværksætterside, men det må være grænser for hvad folk vil hjælpe til med at gøre - eksempelvis vil jeg aldrig hjælpe en side som den der, med at blive optimeret til en skid.
Slet lortet. Skriv i stedet at det bedste råd til flere partnere må være at leve i et åbent forhold. At gå bag ryggen på personer man elsker - hvis man overhovedet gør det, når man laver en sådan handling - er simpelthen for lamt at give råd om.
Man leger sgu ikke med folks følelser på den måde. Undskyld min banden, men det kan jeg sgu ikk' lige holde tilbage i den her sammenhæng. Ingen kan lide at blive snydt, og ført bag lyset, så hvorfor guide en til at gøre det? Du ville vel ikke selv bryde dig om det.
God dammit, der findes meget lort rundt omkring.