Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Mørkøv
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har side og arbejde på en hjemmeside som hedder www.profilfotografen.dk hvor jeg kan vise de billeder frem jeg tager og hvor man kan bestille tid og komme og få taget billeder. jeg vil her høre om hvad i syntes om siden og om der er noget der kan gøres om? det er stadig noget demo teskt og billeder der er.

på forhånd tak

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 23:57

Pæn og overskuelig side.

Dog en ulempe man skal dobbeltklikke på billederne for at gøre dem store.

Fra København
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 02:00

Jeg ville ihvertfald lige få den rettet for stavefejl. Og så måske også få taget en nyt billede af dig selv, det er ikke særlig god kvalitet. Nu er du jo trods alt fotograf :) ellers fin opsætning.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 06:05

Tjek din side i FF(fire Fox) og Chrome - Profil siden stå ikke korrekt.

Alle de billeder i den karrusel loader hver gang man skifter side, det er irriterende.

Ellers en fin side.

/allan

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 07:14

Du må optimere din hjemmeside, til de mest brugte browser, for ellers kommer du allerede der til at miste kunder.

Dobbelklikke på et billede for at se den stor er ret unormalt på nettet. Gør det til et klik.

Du må også give mere information om dit arbejde, måske pris, CVR hvis du har det. Og så ville det hjælpe en del på dine referencer hvis du have nogle portrætter af mennesker :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:46

Generelt en fin og overskuelig side. Dog vises siden med fejl, hvis man anvender Chrome på din profil-side.

Men ja, ellers en fin og overskuelig side.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:22

mange tak for jeres svar ja kan godt se der er et problem med profil siden som lige skal løses hade bare ikke set det da den virker fint i ff, ie og Chrome på min nye maskine. med hensyn til cvr så jo det vil give en større troværdighed og jeg vil da overveje om jeg skal anskaffe mig sådanne et med tiden.

der skal nok komme mange flere billeder ind men det var bare for at have noget at lege med under opbygningen af siden.

men tak for det nu ved jeg hvad jeg skal lave resten af dagen Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:12

samme billeder på alle sider få flere forskellige billeder på siden.

man kan ikke zoom ind på billeder

priser og hvor er du Vestsjælland det er et stort område .

Der Mangler galleri på siden?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringsted
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:36

Jeg ville også anbefale dig, at tage et kig på validerings-fejlene på din side. Jeg ved godt, at det ikke betyder det helt store, specielt ikke hvis din side virker i alle browsere, men det er nu altid godt med gyldig kode.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:15

Hej Morten,

Jeg synes siden er meget fin - dog bliver jeg i tvivl om formålet med den er at sælge dig selv som fotograf? Eller om det blot er for at have et sted at vise dine mesterværker frem.

Hvis du gerne vil sælge dig selv som fotograf, mangler der jo helt klar detaljer omkring priser, betaling, fremgangsmåde, etc.

Det er nævnt tidligere, men et bedre billed af dig selv, er helt klart på sin plads, da det er meget mørkt og nødigt skulle give den besøgende indtryk af at det er den slags billeder du tager.

Det var lige hvad jeg havde.

Bedste hilsner og go' weekend fra Suzanne Smile

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)