Hej amino'er!
Jeg står i en lidt speciel situation. Jeg har kontakt til en virksomhed som jeg ved lige nu benytter et telemarketings selskab til at booke møder for sig. Jeg ved at han meget muligt kunne være interesseret i at få samme person til at både booke og afholde disse møder. Jeg har arbejdet som mødebooker for ham, hos hans leverandør heraf, og ved derigennem at han var glad for at få mig på opgaven. Da jeg grundet hans leverandør (og min tidligere arbejdsgivers) konkurs ved at han har fået ny leverandør, overvejer jeg meget kraftigt at tage kontakt til ham og høre om vi skal lave et samarbejde hvor jeg booker hans møder og efterfølgende afholder dem. Det drejer sig om en serviceaftale/kontrakt Jeg tør ikke starte selstændigt op for denne opgave, da jeg ikke i øjeblikket har råd til at risikere noget økonomisk. Mit spørgsmål er hvordan jeg skal forholde mig til ovenstående. Jeg ved der skal udarbejdes kontrakt, vi skal finde frem til lønnen (skal den være fast, pr. møde og hvad med efterfølgende aftale - skal jeg her have provision?), der skal tages stilling til hvordan med kørsel til møderne (jeg har egen bil, men snakker vi kørselspenge eller fast timeløn fra hjem, ud og tilbage til hjem?), arbejdstelefon samt emner/potentielle kunder at ringe til. Sidst men ikke mindst evt. systemerne og teleselskab. Nogen der ved noget om hvad man lige gør her? Og nogen der i øvrigt kender nærmere til priserne når vi snakker om at få et telemarketings firma til at booke 5 møder om måneden - det tager ca. 30-40 timer på denne opgave at booke møderne. |
Øhm hjæææælp please :S Har pludseligt et møde i morgen og kunne godt tænke mig at høre fra jer vise hoveder derude ;)