Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kosmetik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 13:30

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Tilmeldt 22. Oct 05
Skrevet kl. 14:26
ja det har jeg også prøvet og der står ingenting om det. så før du anbefaler noget er der heller ikke noget galt i at undersøge det du anbefale om det kan bruges
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 20:26

2. søge resultat er virk.dk her står der det kan være en god idé at tage fat i den branche forenng man er en del af. nu er det jo kosmetik og her er på http://www.spt.dk/index.asp kender de nok  til en del om emnet :)

- det kunne være en vej at gå

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Tilmeldt 22. Oct 05
Skrevet kl. 20:33
tak :)
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 21:26
Dato: 11/19/2005 11:55:43 AM Forfatter:importør

Hej

Er der nogen der ved hvor meget man skal betale i told/afgifter når man importerer kosmetik fra et andet eu land?

Man betaler som udgangspunkt ikke told af produkter fra andre EU-lande (det ville jo hindre varenes fri bevægelighed), så der skulle ikke være nogen problemer i den forbindelse.

Jeg ved ikke, om der i Danmark er afgifter på kosmetikvarer, men det er ikke utænkeligt. Prøv at kontakte SKAT for information. Jeg er ret sikker på, at de kan hjælpe dig.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)