Husker i at kigge cms systemet også, eller bare designet på siden, det ved jeg godt ikke er det bedste. men mere cms systemet.
Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg at det ser ud til at mangle mange timers arbejde.
Shoppen ser mærkelig ud i Chrome (har ikke lige testet den i andre browsere), og cms systemet kan jeg ikke få til at virke i hverken Chrome eller Firefox. Jeg kan logge ind, selvom jeg lige er nød til at rette i adressen i browseren efter jeg er logget ind før at den skriver oppe i hjørnet at jeg er logget ind, og at jeg kommer til forsiden med informationer om webshop, aktive brugere, blacklist osv.
Jeg kan ikke lide idéen med at du sender login info som get parametre. Det er jo lidt skidt at skrive kodeordet i plain text i adresse linjen.
Når jeg er logget ind, kan jeg stadig ikke bruge knapperne i hverken Chrome eller Firefox, men har testet resten ved at gætte mig til sidenavnene.
Design siden:
Virker ganske simpelt, men som du selv nævne er udvalget ret begrænset, og har du overvejet hvor lang design siden bliver hvis du får 50-100 forskellige design eller mere? Har du overvejet muligheden for at brugeren selv kan uploade et billede som "hjemmeside skabelon"?
Vare katalog siden:
Du bør nok lave noget indrykning på underpunkter, så man kan se hvor de hører til, og hvornår det næste hoved menupunkt kommer. Under redigering af en vare hvad er forskellen på en kategori og en gruppe? Og så er jeg personligt ikke vild med javascript alert bokse som bekræftigelse på at noget er opdateret, det er så 90ér agtigt 
Side opsætning siden:
Igen javascript alert bokse 
Indstillinger siden:
Du har meta keywords med, men hvorfor så ikke meta description?
Blacklist siden:
Igen javascript alert, med teksten ændring er gemt, selvom knappen hedder tilføj. Beskeden, (som ikke bør være i en alertboks) burde måske være noget i stil med: IP adressen er tilføjet til listen.
Statistik siden:
Hvorfor har denne egentligt et dansk navn i dit cms system når alle andre har et engelsk navn?
Denne side må kunne gøres mere spændende og måske pænere?
Evt. muligheden for mere statistik, hvad med antal visninger af produkterne, og nogle grafer og/eller indelinger efter dag/uge/måned osv.? Så man kan følge nemmere med i statistikken?
Brugere siden:
Du kan ikke bruge blyanten som ikon for promote og demote funktion, find evt. en pil op og ned i stedet.
Hvorfor kan man ikke ændre i brugeren? F.eks. lave en ny kode, eller skifte brugernavn? Man kan selvfølgelig oprette en ny og slette den eksisterende, men det virker ikke som en smart måde at ændre kode på.
Billede upload siden:
Du burde sørge for at kun billeder kan uploades, det virker lidt fjollet at man kan uploade alle filtyper på en billede upload side.
Det var lige de ting jeg tænkte over da jeg gennemgik dit cms system. Generelt set er der dog også nogle problemer med designet, måske du skulle installere chrome selv og prøve at teste den igennem selv. Så finder du nok selv de værste.
Håber at denne smule feedback kan bruges til noget, og kæmp så videre med projektet, men forvent dog at bruge en del timer mere på det før du kan få nogen til at betale penge for det.
M.v.h.
Johnny Rosenkjær