Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på CMS/webshop V1,0 .

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa amino'er, og velkommen til, til mig.

Jeg har den seneste tid rodet lidt med at lave cms + tilhørende webshop, som en discount løsning til folk der søger en billig løsning, vi er stadig i beta mode, og design valgmuligheder og så videre, er stadig ikke det store.

Jeg kunne godt bruge noget feedback på resultatet indtil videre.

I skal have i mente, at dette er en løsning i omegnenaf  100kr pr måned + moms.

oprettelse kunne ligge på 3-400kr + moms.

dette er altså indklusiv hosting, mail, cms og webshop. betalingen foregår via paypal. hvilket er med til at holde prisen nede.

http://www.demo.itkin-computer.dk

Ris og ros modtages med kys hånd.

Vh.

Jeg hedder Dan Jensen, og jeg er awesome!

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 14:50

ser en kende mærkelig ud i Chrome og firefox. Ligner lidt noget der kun er lavet til ie?

Skal jeg være hudløs ærlig så ville jeg aldrig handle i en shop med et design som det, da det ser for utroværdig ud.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 14:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En extra tanke.

Om et shop system koster 100 eller 200 kroner om måneden burde være næsten ligegyldigt. Hvis en webshop-ejer ikke kan afsætte min. et par 1000 om måneden til den primære teknik til at drive sin virksomhed og til det som er hele grundlaget for virksomhedens eksistens så er der noget galt med virksomheden.

Jeg er ikke sikker på at jeg som udvikler af et shop system ville gøre prisforskellen på et par 100 kr til en konkurrenceparameter hvis jeg skal være helt ærlig. Den eneste type kunder den slags tiltrækker er folk som vil have det hele gratis og så bliver der aldrig råd til at lave tingene ordentligt.

tag 500 kr om måneden og så er der råd til at lave noget ordentlig design der virker i flere browsere og et bedre system over tid. Det vil give dig en bedre forretning på lang sigt.

Reelt set er betaling med paypal med til at holde dine indtægter (og dermed dine muligheder for at lave et godt produkt) nede, fordi selvom det virker billigere end dankort eller faktura på overfladen så er paypals priser højere pr transaktion og vil give dig en større udgift pr kunde.

Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 15:01

Jeg kan ikke se problemet i firefox ? :)

herfra ser siden fin ud i ff.

Med hensyn til betaling, priser, og udvikling, kan det være du har ret, og det vil jeg selvfølgelig tage med.

- Tak :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:02

Jensen-dan: prøv at kig lidt på magento 

Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 15:04

Jeg kender udemærket alle de gratis shops rundt omkring :)

- Det var mere at her har jeg lavet det fra bunden :)

-- Måske det gør at jeg sys det er pænere end alle andre :D!

Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 15:06

Husker i at kigge cms systemet også, eller bare designet på siden, det ved jeg godt ikke er det bedste. men mere cms systemet.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:27

Hej,

Jeg har kigget lidt på siden´og synes også den ser mærkelig ud i IE, nyeste ver.

din header er meget stor og især størrelsen på indkøbskurven. man burde måske blot lave sådan at det kun var kurvens samelde pris der blev vist der.

Der er utrolig meget hvidt mellemrum mellem mondulerne (mellem menu og varene på forsiden)

Det samme virker "bottom" også meget stor,

no affence, men det får siden, til i mine øjne at virke lidt klodset, men ellers en meget fin start!

Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:47

Hej,

Dit CMC ser ud til at haev de mest gængse funktioner som alle de andre. Men det er ikke det der er salgsargumentet når et CMS skal sælges. Det er alle de specielle funktionaliteter så som:

SEO

Integration med forskellige regnskabssystemer

Mulighed for individuelt design

Integrtion med Post Danmark

Integration med GLS, UPS og alle de andre

Og meget meget meget mere.......

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 16:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jensen-dan:

Husker i at kigge cms systemet også, eller bare designet på siden, det ved jeg godt ikke er det bedste. men mere cms systemet.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg at det ser ud til at mangle mange timers arbejde.

Shoppen ser mærkelig ud i Chrome (har ikke lige testet den i andre browsere), og cms systemet kan jeg ikke få til at virke i hverken Chrome eller Firefox. Jeg kan logge ind, selvom jeg lige er nød til at rette i adressen i browseren efter jeg er logget ind før at den skriver oppe i hjørnet at jeg er logget ind, og at jeg kommer til forsiden med informationer om webshop, aktive brugere, blacklist osv.

Jeg kan ikke lide idéen med at du sender login info som get parametre. Det er jo lidt skidt at skrive kodeordet i plain text i adresse linjen.

Når jeg er logget ind, kan jeg stadig ikke bruge knapperne i hverken Chrome eller Firefox, men har testet resten ved at gætte mig til sidenavnene.

Design siden:

Virker ganske simpelt, men som du selv nævne er udvalget ret begrænset, og har du overvejet hvor lang design siden bliver hvis du får 50-100 forskellige design eller mere? Har du overvejet muligheden for at brugeren selv kan uploade et billede som "hjemmeside skabelon"?

Vare katalog siden:

Du bør nok lave noget indrykning på underpunkter, så man kan se hvor de hører til, og hvornår det næste hoved menupunkt kommer. Under redigering af en vare hvad er forskellen på en kategori og en gruppe? Og så er jeg personligt ikke vild med javascript alert bokse som bekræftigelse på at noget er opdateret, det er så 90ér agtigt Smile

Side opsætning siden:

Igen javascript alert bokse Smile

Indstillinger siden:

Du har meta keywords med, men hvorfor så ikke meta description?

Blacklist siden:

Igen javascript alert, med teksten ændring er gemt, selvom knappen hedder tilføj. Beskeden, (som ikke bør være i en alertboks) burde måske være noget i stil med: IP adressen er tilføjet til listen.

Statistik siden:

Hvorfor har denne egentligt et dansk navn i dit cms system når alle andre har et engelsk navn?

Denne side må kunne gøres mere spændende og måske pænere?

Evt. muligheden for mere statistik, hvad med antal visninger af produkterne, og nogle grafer og/eller indelinger efter dag/uge/måned osv.? Så man kan følge nemmere med i statistikken?

Brugere siden:

Du kan ikke bruge blyanten som ikon for promote og demote funktion, find evt. en pil op og ned i stedet.

Hvorfor kan man ikke ændre i brugeren? F.eks. lave en ny kode, eller skifte brugernavn? Man kan selvfølgelig oprette en ny og slette den eksisterende, men det virker ikke som en smart måde at ændre kode på.

Billede upload siden:

Du burde sørge for at kun billeder kan uploades, det virker lidt fjollet at man kan uploade alle filtyper på en billede upload side.

Det var lige de ting jeg tænkte over da jeg gennemgik dit cms system. Generelt set er der dog også nogle problemer med designet, måske du skulle installere chrome selv og prøve at teste den igennem selv. Så finder du nok selv de værste.

Håber at denne smule feedback kan bruges til noget, og kæmp så videre med projektet, men forvent dog at bruge en del timer mere på det før du kan få nogen til at betale penge for det.

M.v.h.

Johnny Rosenkjær

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)