Jeg leder efter et økonomisystem, der er kompatibelt med Mac og så skal tilbuds/ordre delen gerne være lidt fleksibelt, således at man kan skrive meget tekst og bruge fed, kursiv og understregning lige som i et tekstbehandlingsprogram. Evt. også med mulighed for at indsætte et billede....
De økonomisystemer, jeg kender, kan ikke. Så i dit sted ville jeg gå efter et system, hvor du kan vedhæfte noget til dit tilbud, sådan at du skriver en del af teksten i selve tilbuddet og så tilføjer en specifikation.
Vi ER på vej med netop det du søger - men vi er pt. ved at færdiggøre et større branchesystem som skal være klar pronto - og det er vi nødt til at blive færdige med inden vi slipper andet ud af butikken...
Vi laver simpelthen det allernemmeste system du kan forestille dig, win/mac, økonomi, salg, tilbud, lager.....hele møllen.....også gerne en tekst editor - ellers laves det sådan at du kan trække på Word/Office eller Open Office eller - hvad der nu rør sig på din Mac !!!
Når det står klar, regner jeg med at denne udgave kommer til at ligge på 3900,- med ubegrænset lager.... men som skrevet vi er der ikke helt endnu... vi har deadline på en Mac udgave om ca. 10 uger, så.... Jeg ved godt at man ikke kan vente sålænge, men !!!!
Hej Ole og tak for dit svar... Vi ER naturligvis blevet forsinket (det er jo nærmest en naturlov), men til gengæld har vi fået en mand mere på - og han er sat til at udvikle /AUTO og /PRO-udgaver til Win og Mac (som jeg havde i tankerne til dig) og således afventer vi nu kun at han kan komme op i fuld fart og få disse klar.... Min vurdering er således ca. 8 uger fra nu - vi skal teste ordentligt ! Til gengæld er /MINI-udgaven til Mac nærmest kun 2-3 uger væk - men du skal bruge lidt mere end bare en MINI-udgave, som jeg har forstået det ????? (Easys /Mini har tilbud, faktura, lager, kunder og export til revisor via f.els en excel-fil, men IKKE bogføring...!)