Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idrætsoplevelser

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du også interesseret i at give andre mennesker gode idrætsoplevelser? Er du også interesseret i at skabe noget fra bunden? Er du også interesseret i at forsøge at tjene en lille skilling på det?

Så kan det være vi skal sætte os sammen og diskutere diverse muligheder for at skabe et mindre idrætsmekka i Aarhus. Jeg har en masse idéer, men har brug for en partner. Selv ved jeg en masse om økonomi og idræt.

Håber at der er én der føler samme trang...

Mvh.

M

Fra Århus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:44

Lyder som en idé lige efter mit hovede!

Jeg interesserer mig meget for sport - har tidligere både dyrket fodbold og håndbold på eliteplan.

- Og jeg er selv fuld af gode idéer og har meget forstand på sport generelt!

Men vil rigtig gerne høre mere om dine idéer !!!

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:16

Hej Daniel,

Lad os skrives lidt ved over mail. Er det sådan at du har en mailadresse jeg kan skrive til?

Mvh.

Martin

Fra Århus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:08

Jamen det synes jeg da vi skal!

- Og det har jeg da i hvert fald, du kan kontakte mig på:

daniel@fest-plan.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 10:49

Jeg hopper lige med på denne tråd. Det lyder da spændende...

Desværre er jeg bosiddende i København. Men skulle I stå for at skulle udvide Jeres forretning, så kunne det da være at jeg ville tilslutte mig.

Jeg er uddannet Instruktør i Badminton, og har i mange år arbejdet for DGI. Hvor jeg har stået for flere store stævner ol.

Mvh. Daniel

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 00:08

Hey.

Det lyder som en fantastisk idé.

Jeg kan bidrage med badminton, dykning og lange cykelture. Vi var to mand på et par lange cykelture med oppakning til og fra udlandet. Blandt andet en syvdagstur fra Danmark til Polen.

Jeg har bopæl i Viby J.

VH. Grzegorz, grn.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:22

jeg har trænet siden jeg var 4 år med svømning , efter blev habil elite løber på 5000 meter og 10.000 meter .

Træner lige nu ballet dans på Fredie Pedersens danse skole på trin 3   hele 2 gange om ugen.

Tager lige nu , grund uddannelse HF B idræt går op i dans og svømning  kan bruges mod begge men satser nok meste på dans.

Løber en del stadigvæk og træner en del balance øvelser stå på hovedet og øver mig at kunne balancere på en bold imens jeg laver danse bevægelser.

Bor dog i kokkedal ved københavn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)