Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken computerløsning bruger i?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at være sikker, vil jeg gætte på, at de fleste aktive brugere herinde er mange timer dagligt på internettet. Dette kræver en computer (selvom mobilløsningen er på vej frem) og her findes forskellige modeller.

Jeg er sidder selv rigtig ofte ved en computer derhjemme og synes efterhånden, at jeg trænger til en ny computer. Når man bruger så meget materiale ved en given ting, bør man også have et godt materiale derefter.

Derfor vil det være interessant, at høre hvilke computerløsninger i benytter?

- Jeg har selv kun en bærbar, men overvejer køb af en stationær + en ny bærbar.

Ved godt det kommer an på så meget og mange faktorer spiller ind, med hvad mener i?

Er én enkelt bærbar nok? Eller bør man eje en stationær med flere kræfter og en bærbar med mulighed for at holde meget strøm?

/Glæder mig til at høre, hvad du benytter hjemme hos dig?

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 11:50

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 11:53

Min fejl, jeg ønsker IKKE at benytte computeren til at spille - udelukkende arbejde, surfe, chatte, mm.

Lyder godt med mulighed for rabatkoder, kigger lige på siden senere - er lige på arbejde.

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:20

medalje:
Min fejl, jeg ønsker IKKE at benytte computeren til at spille - udelukkende arbejde, surfe, chatte, mm.

Hvad består dit arbejde i? Er det bare Office pakken eller er det 3D programmer, filmredigering, grafisk arbejde osv.? Det har meget at sige i forhold til valg af maskine.

Jeg går ud fra, at det mest er Office pakken, da du nok ellers ville vide, hvilken konfiguration der skal til de andre programmer. I så fald tror jeg ikke du mærker den store forskel på en maskine til 5.000 kontra en maskine til 20.000 (på hastigheden ved afvikling af programmer). Følelsen af kvalitet er en anden side af sagen, og er den vigtig, så bør du tage et kig på Apples maskiner.

MVH

Thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)