Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af social network / community

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er 

Er selv helt ny her i dette forum og håber at få lov at trække på jeres viden og erfaringer.

Vi er et par stykker der har fået, efter vores egen overbevisning, en god ide til et social network/community.

Vi leder derfor efter en platform til at starte dette, gerne open source i stil med Magento.

Er der nogen af jer der har erfaringer med "white label social network" platforme

Jeg håber ikke at det er et spørgsmål der har været oppe og vende så mange gange herinde at i ikke synes at det er værd at svare på, men på den anden side så sker der så meget inden for dette område at sidste uges svar nemt kan være forkert eller forældet.

Hilsen Jørgen

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:30

Prøv at kigge på WordPress og buddypress - det er super godt til at bygge et socialt netværk, men husk at købe nogle gode themes/templates, for de er altså af højere kvalitet end de gratis alternativer - og man får som regel support med i købet, og det kan nemt blive nødvendigt med noget hjælp!

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:37

Hej Jørgen.

Jeg vil helst ikke ødelægge dine drømme, men lad os lige komme ned fra forelskelsen af et projekt !

Mark startede Facebook, og ja han havde ingen penge. Det en ud af 1 mio.

I kan simpelthen ikke starte et socialt projekt op, med open source. Verdenen skal se noget nyt og anderledes, ikke noget standard pis.

Desuden skal der virkelig være nogle penge i ryggen. Face æder alt for tiden.

Så der folk som siger : Det gjorde myspace også før facebook. Det er nemlig korrekt. Men Facebook kom med noget HELT nyt, og meget anderledes.

Hvis i stadig syntes jeres ide er den bedste = Så skal i sku bare knokle. !

God vind :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:50

Mark som startede Facebook, havde også en speciel evne. Han er det man kalder en "Hardcore programmør".. ingen penge gik til det. (mener det var sådan).. 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 21:51

slap nu lige af med altid at samligne med Facebook. Jeg ser ikke at han spurgte ind til hvordan man starter et nyt Facebook op, men mere nogle råd om hvad for en software man skulle bruge. 

Undskyld den negative tone jeg syntes bare tit man skal høre: det er umuligt at lave en ny Facebook JA og hvorfor lave om på en god ret ( næsten god ) Min mave, arto, og div dating sider er jo også sociale networks ikke sandt ? Det var bare lige mit lille synspunkt på dette.

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:58

Jeg har selv drømmen om at starte en virksomhed, hvor "kunderne" har egne brugere. 
At kunne logge ind på en side, sin egen personlige side. Er der software til det?

Og hvad koster det?

Ikke for at flytte fokus fra Jørgen 42. Jeg mener at vi er i samme dilemma.

Hilsen Jonatan

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:41

Jørgen 42:

Vi leder derfor efter en platform til at starte dette, gerne open source i stil med Magento.

Er der nogen af jer der har erfaringer med "white label social network" platforme

Jeg kan anbefale http://www.socialengine.net/ som koster ca. 2.000 for næsten alle modulerne.

Jeg har selv en version liggende på http://namoro.dk/ som du er velkommen til at lege med hvis du vil.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)