Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er mit signup til nyhedsbrev lovligt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt grøn på nyhedsbrevsområdet - Så jeg vil lige sikre mig jeg ikke fucker helt op :-)

Er denne signup helt okay? http://fedekonkurrencer.dk/konkurrence/ 

Jeg sender ikke nogle bekræftigelse mail, som man skal trykke på når man har signet op, som jeg har forstået det, så er det ikke nødvendigt? 

Ignorer venligst den grimme konkurrence, den er lavet hurtigt for at prøve det af - næste konkurrence bliver mere seriøs. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 10:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du bør yderligere gøre følgende:

- Beskrive hvilket firma (juridisk instans) der gives samtykke til.

- Det er ikke en konkurrence at skrive sig op til et nyhedsbrev. Du bør overveje at formulere det anderledes. Det er en lodtrækning blandt modtagerne af et nyhedsbrev.

- Hvis der er reklamer i nyhedsbrevet bør du beskrive det tydeligt.

- Du bør køre dobbelt opt-in (bekræftelsesmail) Ikke pga lovligheden omkring det men fordi du risikerer at få en røvfuld falske adresser og spamtrap adresser på din liste. Det betyder at hvis du bagefter forsøger at udsende til dem bliver hele din forsendelse blokkeret fordi du rammer i spamtraps m.v.

De fleste "marketingfolk" tror at det er en fordel at fjerne dobbelt opt-in fordi så kommer der flere på listen, men de glemmer at det ikke nytter med mange modtagere på en liste hvis det bare er folk der klager eller falske adresser som test@test.com m.v..

Desværre har de fleste marketingsfolk svært ved at se igennem numbers game og kigge på kvalitet og slut-resultatet.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:19

Mange tak! Helt genialt svar, det var lige den slags feedback jeg ledte efter. 

Mvh

Jesper

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)