Har lige kigget lidt på shoppen, og man kan slf. straks se, hvad det er du sælger. Dog er der et par ting jeg lige vil påpege
Logoet passer ikke ind til designet - eller også er det designet som ikke passer til dit logo.
Der er utrolig megen spildplads til venstre for logoet, hvilket gør at siden ser ud som om, at den ikke er færdig, hvilket gør at virksomheden ikke fremstår professionelt.
Designet ligner meget standard, altså lidt som om der ikke er gjort noget for at tilpasse designet til virksomheden.
Din Indkøbskurv og Producenter ville jeg nok vælge at lægge øverst i højre menuside i stedet for, og kun have Kategorier og Information i venstre side, sammen med Facebook-knappen.
Mht. til velkomst-teksten på forsiden, ville jeg nok vælge at lave lidt større linieafstand, da jeg synes, at det ser lidt sammenpresset ud. Alternativ skulle du forsøge dig med nogle andre skrifttyper.
Teksten på informations-siderne og produkt-siderne, skulle - efter min mening - være med større skrifttype, så den passer med forside-tekstens størrelse og skrifttype.
Jeg håber du kan bruge mine forslag til noget. Held og lykke med webshoppen.
Det er umiddelbart en af de pænere webshops, jeg har set i en periode. Dejligt roligt design.
Hvis man nu skulle finde noget at være kritisk på, som du kunne bruge til noget:
Det er "tomme luft" der er ved siden af logoet og herover midten, er det med vilje? Jeg savner lidt en menu med noget information om shoppen, handelsbetingelser osv. Jeg ved godt du længere nede på siden har en lille bitte menu ude til højre, men det er udelukkende usability.
Pas på med at kræv folk opretter en bruger inden de har købt noget. Det kan godt have en stor påvirkning på hvor mange der dropper dig som webshop.
Er din målgruppe kun folk der har kendskab til Z-wave? Jeg aner nemlig ikke hvad det er, men gættede mig til det var en producent, men ifølge din producentvælger ude i menuen, så er det ikke en korrekt antagelse.
På en mindre computerskærm, ser det ud til inde i kurven at du ikke kan forsætte til betaling, fordi jeg skal scrolle ned på siden efter at finde de informationer. Man bliver forvirret fordi der er en "<< Forsætte indkøb" knap, så mangler man en "Betaling >>", altså nogle pile der går den modsatte vej. Evt. bare du tilføjer en "Til betaling" der bare selv scroller ned på siden til de informationer der skal udfyldes. Håber du forstår, igen er det usability.
Logo passer ikke til design øverste på siden den er ekstrem tom.
Meget kort titlen til google udnyt bedre google viser op til 67 tegn og skrive nogle flere ord der siger hvad siden omhandler jeg mener denne her titlen <title>Den Glade Kuffert</title>
bruges overhovedet ikke h1 og h2 på siden ,der gør siden mere overskueligt og det giver lidt SEO udnyt det og lav nogle overskrifter på siden der deler emmer naturligt op og laver en god overskrifter til hver side.
Kontakt siden gerne op med kontakt info der står i fodnoten derved letere hurtigt at se kontakt info
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ja, undskyld, men jeg synes at shoppen er kedelig og uinspirerende. Du "sælger" slet ikke varen - i bedste fald præsenterer du mig for en række varer, som jeg ikke lige kan finde hoved og hale i.
Hvordan er 3 filtre til en støvsuger nu blevet en gadget?
Det er noget med et intelligent hjem, så meget kan jeg forstå. Men hvad er det lige med "z-wave" og en glad kuffert? Fatter minus ...
Som alle de andre påpeger det, så passer logoet ikke helt inde i designet af siden. Hvis det er du skla have et logo burde den også være mindre, da den optager alt for meget tid.
Den øverste del af siden er også ret tom, men det er fordi du har placeret kæmpe logo, entet laver du den mindre eller også skal du sætte et banner ind. For det ser alt for tom ud når der er et kæmpe hvid plads som der intet er på. Dette gør jo at dine brugere skal scrolle længere ned for at se hele siden, som faktisk er det vigtigste.
Der er selvfølgelig også nogle SEO ting du kunne gøre bedre som nogle af de andre skriver.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant