Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsplan om en kagecafé.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer der ude..

Jeg er ved at lave en forretningsplan om en kagecafé.

Først og fremmest er det kun på tegnebrættet, men jeg håber at det en dag bliver til virkelighed. I sammenhæng med denne forretningsplan har jeg en masse spørgsmål og ting som jeg godt ville høre jeres mening til..

1. Med hensyn til køkkenudstyr. - kender I nogen steder hvor man kan købe storkøkken produkter som kan bruges til bagning osv.

2. Kender I nogen gode leverandører af fædevarer osv? - og hvor man kan se priserne sådan at budgettet bliver så realistisk som muligt?

3. Hvordan ville du reklamere for en sådan kagecafé?

Håber meget at høre fra jer.

Det vil være en STOR hjælp. - TAK

// Simone 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:23

Simone:

Jeg er ved at lave en forretningsplan om en kagecafé.

Først og fremmest er det kun på tegnebrættet, men jeg håber at det en dag bliver til virkelighed. I sammenhæng med denne forretningsplan har jeg en masse spørgsmål og ting som jeg godt ville høre jeres mening til..

Årh det er min store drøm, at åbne en dessert/kage café/restaution.

Simone:

1. Med hensyn til køkkenudstyr. - kender I nogen steder hvor man kan købe storkøkken produkter som kan bruges til bagning osv.

Der findes rigtig mange gode, HWL.dk Jysk storkøkken etc. prøv at google på: Storkøkken udstyr 

Simone:

2. Kender I nogen gode leverandører af fædevarer osv? - og hvor man kan se priserne sådan at budgettet bliver så realistisk som muligt?

Her er der Metro, Inco, BC Catering, AB Catering, Frederik Christiansen (Leverer primært bagerivare)

Hos de fleste er det ikke muligt at se priserne online, uden login til webshoppen. Men priserne ligger for de fleste vare i storkøb langt under hvad du giver i detail butikkerne. Der er dog nogle vare der ligger dyrere.

Simone:

3. Hvordan ville du reklamere for en sådan kagecafé?

Sørg for en masse anmeldere kommer forbi.
Få udsendt en pressemeddelelse om at du er den første af den type.
Skab noget hype omkring din åbning.
Reklamere for din cafe, evt. i lokalsprøjten - Men kig på din målgruppe, og hvor de bevæger sig.
Tilmeldt dig evt. et af groupon tilbuddene, såsom sweetdeal etc. Det er dyrt for dig, men du får skabt nogle salg, og nogle reklame.

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:47

1000 tak for dit svar.

Det er ALTID dejligt at høre fra andre sådan at man får andre øjne på tingene.

Jeg er glad for alle dine tilføjelser, og går igang med at behandle det hele idag.

Jeg glæder mig til andre gode svar, og flere øjne på sagen...

stor TAK.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)