Hej allesammen Jeg har det sidste stykke tid imellem projekter arbejdet på et nyt layout til min nuværende hjemmeside som pt er lidt småkedelig og trænger til en god opdatering.
Synes selv generelt layoutet er rigtig fedt, men jeg er ikke helt lidt usikker på om det er til at finde ud af, om det vil konvertere godt nok, osv osv. Så håber i kan komme med lidt konstruktiv kritik. Da det kun er et jpg billede, vil jeg lige forklare. Billedet i toppen med Grafisk design bliver til en slider der vil skifte mellem en 4-5 sliders. Boksen under teksten på forsiden skal være et jquery tabs område så man nemt kan skifte imellem indholdet. Er det en god idé SEO mæssigt?? Testimonial delen vil jeg lave så den viser uddrag jeg har bestemt og så den skifter mellem dem jeg nu har fået ind. Ellers giver det vel næste sig selv. Se layoutet her: http://www.renesejling.dk/renesejling_2011.jpg Ja, ved godt der mangler lidt i bunden, men ved ikke lige hvad endnu. Det hele bliver sat op i Wordpress som jeg bruger, samt Thesis som tema grundbase. Super fantastisk løsning, kan anbefales :) Fyr lys :) |
Hej René
Super flot design. Ser virkeligt lækkert ud. Måske skulle du være lidt mere upfront med dine services i stedet for knappen med "læs mere om grafisk design"?
Med venlig hilsen
Frederik