Kære Aminoer. Igennem de sidste par år har jeg skrevet over 1300 og læst de første 100.000 indlæg her på Amino! Uden jer, havde mit webbureau og Jeg ikke været hvor vi er idag! Derfor afholder jeg en AMINO konkurrence.
Hvad kan jeg vinde ? Jeg lancerer et stort Joomla Universitet den 12 maj. og vil i den forbindelse gerne udlodde 2 gratis års medlemskaber til Joomla Universitet. Værdi: 999 kr. excl. moms pr. stk.
Hvordan vinder du ? Jeg har allerede optaget over 60 HD Videoer, hvor jeg kommer fra A til Z i Joomla. ...men jeg vil lave et par bonus videoer til medlemmerne af universitetet. Det er her DU kommer ind i billedet. Skriv dit bud på, hvad du gerne så mig lave en Joomla bonus video omkring. Så er du med i konkurrence om 2 års medlemskaber til Joomla Universitetet. Jeg kårer vinderen d. 11 maj, dagen før LAUNCH d. 12 maj!
Bedste hilsner Rasmus |
Godt initiativ! Nu håber jeg bare, at du er startet efter 1.6 opgraderingen - og at videoerne derfor ikke allerede er lidt forældede.
Angående konceptet, så er du i skarp konkurrence med vejledningerne og de hjælpsomme brugere på joomla.org. Hvis man skal give 999 + moms for et års medlemsskab hos dig, så skal du tilbyde noget exeptionelt.
Du kan evt. lave en video om, hvordan man opgraderer til 1.6 fra en tidligere version. Det er vist ikke så lige til som det plejer. Du kan også lave en sektion, hvor du fremhæver extensions du syntes særligt godt om.