Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Konkurrence! Vind 2x medlemskab - værdi 1998 kr. - til Joomla Universitetet

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Igennem de sidste par år har jeg skrevet over 1300 og læst de første 100.000 indlæg her på Amino! Uden jer, havde mit webbureau og Jeg ikke været hvor vi er idag!

Derfor afholder jeg en AMINO konkurrence.

Hvad kan jeg vinde ? 

Jeg lancerer et stort Joomla Universitet den 12 maj. og vil i den forbindelse gerne udlodde 2 gratis års medlemskaber til Joomla Universitet.

Værdi: 999 kr. excl. moms pr. stk.

Hvordan vinder du ?

Jeg har allerede optaget over 60 HD Videoer, hvor jeg kommer fra A til Z i Joomla.

...men jeg vil lave et par bonus videoer til medlemmerne af universitetet.

Det er her DU kommer ind i billedet.

Skriv dit bud på, hvad du gerne så mig lave en Joomla bonus video omkring.

Så er du med i konkurrence om 2 års medlemskaber til Joomla Universitetet.

Jeg kårer vinderen d. 11 maj, dagen før LAUNCH d. 12 maj!

Bedste hilsner

Rasmus

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 13:57

Godt initiativ! Nu håber jeg bare, at du er startet efter 1.6 opgraderingen - og at videoerne derfor ikke allerede er lidt forældede.

Angående konceptet, så er du i skarp konkurrence med vejledningerne og de hjælpsomme brugere på joomla.org. Hvis man skal give 999 + moms for et års medlemsskab hos dig, så skal du tilbyde noget exeptionelt.

Du kan evt. lave en video om, hvordan man opgraderer til 1.6 fra en tidligere version. Det er vist ikke så lige til som det plejer. Du kan også lave en sektion, hvor du fremhæver extensions du syntes særligt godt om. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:00

Jeg kunne tænke mig at du lavede en bonus video om hvordan man hurtigt kan lave en Joomla template i dreamweaver , så kronen på arbejdet men sin Joomla installation kan blive perfekt og helt sin egen.

You know who

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:43

Tritonus:

Godt initiativ! Nu håber jeg bare, at du er startet efter 1.6 opgraderingen - og at videoerne derfor ikke allerede er lidt forældede.

Angående konceptet, så er du i skarp konkurrence med vejledningerne og de hjælpsomme brugere på joomla.org. Hvis man skal give 999 + moms for et års medlemsskab hos dig, så skal du tilbyde noget exeptionelt.

Du kan evt. lave en video om, hvordan man opgraderer til 1.6 fra en tidligere version. Det er vist ikke så lige til som det plejer. Du kan også lave en sektion, hvor du fremhæver extensions du syntes særligt godt om. 

Jeg har lavet en lang række af disse guides til 1.5, men har lavet instruktionsvideoer, der forklarer om forskellen mellem 1.5 og 1.6 og også, hvordan man installerer og arbejder med 1.6. Ideen med, hvordan du opgraderer fra 1.5 til 1.6 er god. Den er modtaget.

Ja, der er vel konkurrence, men jeg er dog ikke et sekundt i tvivl om, at jeg den komprimerede viden, jeg uddeler i mine videoer, vil kunne skabe stor værdi for købere af produktet.

Ang. en sektion med de bedste komponenter, så har jeg allerede lavet en del af dem. Her kan du se den nuværende liste: http://www.joomla-universitetet.dk/category/komponenter - der kommer hele tiden nye.

@Henning: Det du forslår kommer med - dog i en lidt skrabet version, men man lærer, hvordan man retter i sit template og en masse andet brugbart :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:01

ingen andre, der har forslag til videoer?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 13:21

En video om hvordan man undgår duplicate content i form af ens articles kan tilgås både hva det "grimme" Joomla-link OG de pæne SEO-venlige URL'er.

Ellers noget generel guidance i opsætning af Joomla så den bliver mest mulig SEO-optimeret/venlig uden (eller med begrænset) brug af plugins/components osv. Altså den helt basale opsætning :-)

En udvidelse kunne være gennemgang af nogle plugins der gør Joomla endnu bedre ;)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:23

1) Find en billig discount hostingfirma og opret dig som affiliate - lav så en video der viser fra bunden af hvad man gør når man har købt sin serverplads og domæne. Jeg kan evt anbefale www.inmotionhosting.com som tager affiliate via www.cj.com

2) Lav en video der viser hvordan du indsætter reklamer fra affiliate netværk og tilpasser dem

3) Lav en  video om hvordan du laver en simpel affiliate side, hvor du viser de værktøjer der kan bruges

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:12

Tak for de gode ideer. Flere, der vil være med i konkurrencen om 2x medlemsskabs til Joomla-universitetet?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:17

Slet ikke flere, der vil være med i konkurrencen?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:28

Kære Lars og Mr. A

Tak for de gode inputs - har sat idéerne på min to-do liste!

Jeg har netop launchet Joomla Universitetet og har oprettet et års medlemskab til jer.

Tjek jeres PB!

Tillykke med det!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)