Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Journalist søger: Tidl. dagpengemodtager, der er blevet iværksætter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at lave en artikelserie om dagpenge og iværksættere. Mit fokus er på de regler, der er på området, når man ønsker at gå fra dagpengemodtager til selvstændig. Det er et område, hvor det kan være risikabelt at hoppe fra sine dagpenge og starte eget firma, da man risikerer at miste dagpengeretten.

Jeg søger en person, der har oplevet at ofre sin dagpengeret for at kaste sig ud i livet som iværksætter.
Helst gerne inden for nogenlunde rækkevidde af Århus (offentlig transport).

Det er ikke vigtigt for artiklen, hvordan det siden hen er gået med virksomheden, historien er de følelser, overvejelser og bekymringer, der har været i forbindelse med overgangen.

Har du oplevet ovenstående, og er du villig til at stille op til et interview, må du meget gerne kontakte mig. Det kan ske på estenfeldt(snabel-a)gmail.com eller 61 67 20 70 (sms eller opkald).

Tak for interessen.

Med venlig hilsen
Esben Stenfeldt

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 10:12

Hej 

Jeg kan ikke hjælpe dig ( da jeg går selv med tænker men er bange for skridt ) - er meget interesser i din artikel , håber denne dukker op her på amino.

Tilmeldt 3. May 11
Skrevet kl. 12:35

Hvis der sidder en person derude, der overvejer springet, men er bange for det pga. dagpengeretten, så er jeg også interesseret. Det er også relevant for min vinkel. Så din historie lyder også interessant, businessonly.

Tilmeldt 3. May 11
Skrevet kl. 09:29

Jeg mangler igen en case-person, pga. uheldige omstændigheder.

Rammen for en caseperson er ændret lidt:

Er du gået fra dagpenge til iværksætter - efter 1997 (gerne inden for de sidste 0-4 år).
Er du at finde i Århus i perioden 5. til 8. maj.
Vil du gerne stille op til interview og billeder - ca. 30-60 minutters varighed.

Så er det dig, jeg har brug for.

Skriv eller ring endelig.
Hilsen Esben Stenfeldt
estenfeldt(snabel-a)gmail.com eller 61 67 20 70.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 10:13

Jeg passer meget godt ind i det du søger, men kommer ikke til Århus - dog er jeg at finde på Djursland ;)

Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 157
Fra  Bahnhof Grafisk Design Bureau Skrevet kl. 10:20

Hej Esben,

Jeg er i 2009 gået fra dagpenge til at tage springet som iværksætter. Jeg er bosat i Hadsten og kan sagtens svinge en tur forbi Århus.

Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen

LabelLand.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)