Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange penge kan jeg få for 1000 brugere?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg sidder og skriver forretningsplan til min nye idé, men gik i stå ved en ret så væsentlig faktor - nemlig omsætning og dermed penge i kassen!

Der er tale om et socialt network indenfor en niche, med samme forretnings model som Facebook... Annoncepenge.

Ved I noget om hvor meget en annonce indtægt evt. kunne indbringe?
Hvis vi kunne lave en kalkulation som hedder "brugere vs annonce indtægt" ville vi kunne lave nogle estimater som er mere præcise. Vi skal have en klar plan for indtægter, f.eks. at hvis vi for hver 1000 brugere regner med en indtægt på X antal kr. i annoncer.

Jeg er klar over, at der skal noget mere end 1000 brugere til at tjene penge så det kan mærkes, men hvis man nu kunne få en slags gennemsnit? Er det muligt at gøre det på denne måde? Hvad er Jeres tanker omkring det..
På forhånd tak for hjælpen!
Dbh.
Nico

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:17

Jeg fik på et tidspunkt afvide at en aktiv bruger på en dating side var 5,- værd om måneden. 

Ved ikke om det har hold i virkeligheden, men er også svært at komme med et estimat, hvis det er et Apple forum med 1000 aktive brugere tror jeg nemt man kunne lave en langt højere indtjening eksempelvis. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 20:31

Det med en dating side bruger var 5kr værd lyder realistisk. Når en bruger endelig køber et abbonoment er det ret dyrt, plus de er medlemmer i et par måneder.

Hvis du kun vil tjene på announce bliver det langt værre. Jeg ville tro at 1000 brugere / måneden kan give dig ~100-200kr (baseret på egne erfaringer med sider hvor announcer er lidt rundt omkring uden at være dominerende).

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35

Hej med Jer!

Tak for Jeres svar. Det er nemlig yderst svært at lave et estimat og på den måde "forudsige", hvor mange kroner og øre man tjener efter et år. Bare det er at skulle forudsige, hvor mange brugere der er oprettet på sitet giver problemer! 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)