Det er jo helt vildt at betale 1600kr. i måneden for kun et søgeord, og så et søgeord der kun er 880 søgninger på, hver måned!
Det firma har virkelig taget røven på dig, og sikkert også mange andre firmaer 
Jeg selv, har kompetencekanalen til at lave SEO for mig.
De har en pakkeløsning, hvor jeg får SEO optimering på 50 ord for ca. 3000kr. pr. måned, plus tekstforfatning og indlinks og interne links.
Men de stopper ikke bare ved de 50 ord. Når de er igennem de 50 ord, fortsætter de bare videre, med flere ord. For som de siger: Så længe jeg vil betale dem for SEO arbejdet, så fortsætter de.
Det gode ved Kompetencekanalen er, at man betaler pr. måned, og jeg kan komme ud af kontrakten, med en måneds varsel.
Efter blot 4 uger ca. lagde jeg nr. 1. på strukturmaling og flere andre ord. Jeg har rigtig mange sider og produkter som ligger side 1. på google.
I weekenden kom jeg op på 2. pladsen på ordet maling. Der er altså ca. 60.500 søgninger på ordet maling, hver måned, så det er et utroligt svært ord at komme op på. Jeg syntes det er helt vildt, jeg ligger over alle de store kendte firmaer. Kun flygger (et eller andet) ligger over mig nu 
Jeg ligger suverænt nr. 1. under billig maling også.
Jeg har lige fået to nye varer i shoppen: stenvægge og 3D vægge, og jeg talte med kompetencekanalen, som ville gå igang med det samme, at SEO optimere på de ord, og ord der ligner.
Jeg føler virkelig at de arbejder for mig, og jeg kan helt sikkert se deres arbejde hjælper på shoppen.
Det burde ikke tage ret lang tid, at få førstepladsen på led lommelygter, så jeg vil også foreslå dig, at du får lidt hjælp fra nogle Aminoer, til at "miste" førstepladsen på google.
Jeg vil sgu gerne hjælpe dig med det 
Du må skrive en skriftlig opsigelse til dem, og så se at komme ud af den kontrakt hurtigst muligt.
Dbh
Michael Haahr